Inżynieria Gier. Level design dla początkujących

Okładka książki Inżynieria Gier. Level design dla początkujących Jacek Wesołowski
Okładka książki Inżynieria Gier. Level design dla początkujących
Jacek Wesołowski Wydawnictwo: Wonderland Engineering interaktywne, obrazkowe, edukacyjne
Kategoria:
interaktywne, obrazkowe, edukacyjne
Wydawnictwo:
Wonderland Engineering
Data wydania:
2016-04-02
Data 1. wyd. pol.:
2016-04-02
Język:
polski
Tagi:
level design
Średnia ocen

8,0 8,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Świat przyrody Mike Jolley, Amanda Wood
Ocena 8,9
Świat przyrody Mike Jolley, Amanda...
Okładka książki Lego Nexo Knights. Księga Potworów John Derevlany, Mark Hoffmeier
Ocena 7,9
Lego Nexo Knig... John Derevlany, Mar...
Okładka książki Wzrok! Akademia mądrego dziecka. Bobas odkrywa naukę Irene Chan, Ruth Spiro
Ocena 7,1
Wzrok! Akademi... Irene Chan, Ruth Sp...

Oceny

Średnia ocen
8,0 / 10
7 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
126
99

Na półkach:

Bardzo w porządku, podoba mi się, że kolejne rozdziały są powtarzane o prosty przykład, który konsekwentnie jest rozwijany. Brak mi trochę odwołań do innych produkcji, a także wprowadzenia do kwestii silników w grach, gdzie wszakże tworzone są dane tytuły.

Bardzo w porządku, podoba mi się, że kolejne rozdziały są powtarzane o prosty przykład, który konsekwentnie jest rozwijany. Brak mi trochę odwołań do innych produkcji, a także wprowadzenia do kwestii silników w grach, gdzie wszakże tworzone są dane tytuły.

Pokaż mimo to

avatar
76
27

Na półkach:

Książka pokazuje w jaki sposób twórca gry może komunikować się z graczem za pomocą Level Designu na podstawie kilku zmyślonych, ale w gruncie rzeczy naprawdę interesujących gier.
Odpowiada między innymi na pytania takie jak:
- dlaczego niektóre gry z "otwartym światem" sprawiają wrażenie dużo bardziej ograniczających niż niektóre gry złożone z liniowych misji (np. "Deus Ex")
- dlaczego bardzo złym pomysłem jest zmienianie mechaniki w kolejnych levelach (ostatnio widziałem recenzję gry "Lew Leon" - pasuje idealnie do tego punktu)
- co zrobić, żeby gracz nie biegał przez godzinę po całym levelu szukając jednego głupiego klucza do drzwi,
- dlaczego w strzelankach tuż przed bossem jest pokój pełen apteczek, pancerzy i amunicji,
- jak tworząc grę akcji nie zmęczyć gracza i zachęcić do dalszego jej przechodzenia
- jak przekazać złożony wątek fabularny nie zmuszając gracza do czytania znalezionych dokumentów lub przeklikiwania przydługawych dialogów

Książka pokazuje w jaki sposób twórca gry może komunikować się z graczem za pomocą Level Designu na podstawie kilku zmyślonych, ale w gruncie rzeczy naprawdę interesujących gier.
Odpowiada między innymi na pytania takie jak:
- dlaczego niektóre gry z "otwartym światem" sprawiają wrażenie dużo bardziej ograniczających niż niektóre gry złożone z liniowych misji (np. "Deus...

więcej Pokaż mimo to

avatar
312
81

Na półkach: ,

Kupiłam książkę w formie cyfrowej, bo wtedy chyba jeszcze nawet nie było papierowej. A szkoda, bo tak rozległe pdfy czyta się zwyczajnie ciężko. Zorientowałam się, że jest papierowa, gdy byłam w połowie 10 rozdziału. Dlatego polecam jednak zaopatrzyć się w wersję papierową, nie tylko ze względu na wygodę czytania, ale także ze względu na przyklejanie karteczek w istotnych momentach, a trochę się ich tam nazbierało! Książka jest świetna. Czasami trochę przegadana, ale świetna. Pełna przykładów, obrazowego podejścia, no i przede wszystkim - autor wyjaśnia każdy szczegół, nie pozostawiając czytelnika, który kompletnie nie wiedziałby o co chodzi. Już teraz, grając w jakąkolwiek grę, zwracam uwagę na szczegóły, o których wcześniej nawet bym nie pomyślała. Polecam każdemu, kto myśli o tworzeniu gier i poziomów, a także każdemu, kto jest zwyczajnie ciekawy, jak to w ogóle działa "od kuchni".

Kupiłam książkę w formie cyfrowej, bo wtedy chyba jeszcze nawet nie było papierowej. A szkoda, bo tak rozległe pdfy czyta się zwyczajnie ciężko. Zorientowałam się, że jest papierowa, gdy byłam w połowie 10 rozdziału. Dlatego polecam jednak zaopatrzyć się w wersję papierową, nie tylko ze względu na wygodę czytania, ale także ze względu na przyklejanie karteczek w istotnych...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    21
  • Przeczytane
    8
  • Teraz czytam
    6
  • Posiadam
    6
  • 2021
    1
  • Informatyczne
    1
  • UXUI
    1
  • Game design
    1
  • Rozwój - chcę przeczytać
    1
  • Gry
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Inżynieria Gier. Level design dla początkujących


Podobne książki

Przeczytaj także