Content. Elementarna cząstka marketingu

Okładka książki Content. Elementarna cząstka marketingu
Rebecca LiebJaimy Szymanski Wydawnictwo: Znak Horyzont biznes, finanse
288 str. 4 godz. 48 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Content - The Atomic Particle of Marketing
Wydawnictwo:
Znak Horyzont
Data wydania:
2018-06-18
Data 1. wyd. pol.:
2018-06-18
Liczba stron:
288
Czas czytania
4 godz. 48 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324054527
Tłumacz:
Jacek Środa, Marek Zawiślak
Tagi:
marketing content
Średnia ocen

                6,2 6,2 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,2 / 10
20 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
227
120

Na półkach: ,

Książka naukowa skierowana do osób myślących o contencie w obszarach strategii - content marketerów, managerów, dyrektorów. Autorki koncentrują się na najczęstszych problemach związanych ze strategią contentową i jej wdrażaniem w organizacjach (szczególnie dużych). Pojawiają się także zagadnienia mediów konwergentnych, reklamy natywnej, real-time marketingu.

Podtytuł Kompleksowy podręcznik do content marketingu sugeruje, że z książki dowiemy się, jak krok po kroku stworzyć strategię content marketingową - zaplanować treści, napisać je, wybrać odpowiednie formy CM. Takich informacji tutaj nie znajdziemy. Jest to kompleksowy przewodnik, ale o wdrażaniu strategii contentowej do strategii ogólnej firmy. O formach i sposobach pisania treści na strony internetowe musimy poczytać w innych książkach.

Na tylnej okładce znajduje się opis, który informuje, że książka skierowana jest do blogerów i dziennikarzy, co moim zdaniem jest błędne. Wiele poruszonych zagadnień nie przyda się osobom tworzącym content. Jest to pozycja dla zaawansowanych w zagadnieniu marketingu treści, początkującym będzie trudno odnaleźć się we wszystkich strategicznych zagadnieniach prezentowanych dość ogólnie. Dużo miejsca poświęcono typowym mechanizmom zarządczym - strukturze organizacyjnej, modelom i kulturze organizacyjnej wspierających realizację strategii content marketingowej.

W Content. Elementarna cząstka marketingu nie znajdziemy opisu strategii contentowej krok po kroku, ale dowiemy się, jak ją włączyć w strategię ogólną firmy.

Pełna recenzja: http://born-to-create.pl/content-elementarna-czastka-marketingu-recenzja/

Książka naukowa skierowana do osób myślących o contencie w obszarach strategii - content marketerów, managerów, dyrektorów. Autorki koncentrują się na najczęstszych problemach związanych ze strategią contentową i jej wdrażaniem w organizacjach (szczególnie dużych). Pojawiają się także zagadnienia mediów konwergentnych, reklamy natywnej, real-time marketingu.

Podtytuł...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    60
  • Przeczytane
    29
  • Posiadam
    10
  • Teraz czytam
    4
  • Marketing
    4
  • 2018
    4
  • 2020
    2
  • Rozwój/poradniki
    1
  • Marketing
    1
  • Przeczytane w 2019
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Content. Elementarna cząstka marketingu


Podobne książki

Przeczytaj także