Współczesne targi. Skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej

Wydawnictwo: Regan Press
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788361225188
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
LubimyCzytać

Książka dla praktyków, a zarazem nowoczesny podręcznik akademicki dla tych, którzy zamierzają być skuteczni w biznesie. Jest doskonałym poradnikiem dla pracowników firm, które promują własne wyroby lub działalność na targach. Może być także z powodzeniem potraktowana jako pomoc dla organizatorów różnego rodzaju wydarzeń promocyjnych, eventów i akcji reklamowych. Najefektywniejszą formą...

Książka dla praktyków, a zarazem nowoczesny podręcznik akademicki dla tych, którzy zamierzają być skuteczni w biznesie. Jest doskonałym poradnikiem dla pracowników firm, które promują własne wyroby lub działalność na targach. Może być także z powodzeniem potraktowana jako pomoc dla organizatorów różnego rodzaju wydarzeń promocyjnych, eventów i akcji reklamowych.
Najefektywniejszą formą kontaktu w biznesie jest spotkanie twarzą w twarz. Autor udowadnia, że ta prosta prawda odnosi się z powodzeniem do wystąpień targowych, gdzie jakość kontaktu może przełożyć się na wymierne korzyści. Wydarzenia targowe i towarzyszące im spotkania są motorem biznesu. O jakości opracowania Marcina Gębarowskiego decyduje imponująca liczba przykładów, a także obszerny zbiór informacji na temat sposobów organizowania wystąpień targowych zarówno przez niewielkie przedsiębiorstwa, jak i duże koncerny.
Bardzo rzetelna analiza problematyki targów w kontekście jej wykorzystania w działaniach marketingowych.prof. dr hab. Krystyna Mazurek-Łopacińska, Uniwersytet Ekonomiczny we WrocławiuKsiążka, ze względu na zakres poruszonych w niej tematów oraz sposób ich przedstawienia, może być przydatna zarówno dla studentów, jak również dla praktyków gospodarczych.prof. dr hab. inż. Jan Adamczyk, Politechnika RzeszowskaLektura książki okaże się niezwykle wartościowa dla wszystkich osób związanych z rynkiem targowym.Robert Bielówka, Dyrektor Międzynarodowych Targów Rzeszowskich

 

źródło opisu: Helion

źródło okładki: Helion

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (0)
 Pokaż tylko oceny z treścią
Brak opinii. Napisz pierwszą opinię!
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd