Cele jakościowe w przedsiębiorstwie - jak skutecznie je realizować i kontrolować

Wydawnictwo: Wiedza i Praktyka
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788376774541
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
LubimyCzytać

 Brak systemu jakości może odbić się negatywnie na wynikach przedsiębiorstwa. Firmy zmuszone są reagować na potrzeby klienta i tendencje do zmiany użytkowanych produktów i marek - tak wskazują badania. Wprowadzenie norm jakości może wspomóc Twoje przedsiębiorstwo w skutecznym dostosowaniu się do realiów rynkowych. Sprawdź, jak realizować i kontrolować cele jakościowe, by być liderem na rynku!

 

źródło opisu: Helion

źródło okładki: Helion

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (0)
 Pokaż tylko oceny z treścią
Brak opinii. Napisz pierwszą opinię!
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd