0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788394853198
język
polski
dodał
LubimyCzytać

Dr Magdalena Pastuszak – wykładowca wydziału Sztuki Nowych Mediów Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych. Uzyskała doktorat z grafiki na Uniwersytecie Marii Curii-Skłodowskiej w Lublinie. Absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie. Członek Stowarzyszenia Międzynarodowego Triennale Grafiki w Krakowie oraz Związku Polskich Artystów Plastyków. Zajmuje się grafiką interdyscyplinarną,...

Dr Magdalena Pastuszak – wykładowca wydziału Sztuki Nowych Mediów
Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych. Uzyskała doktorat z grafiki
na Uniwersytecie Marii Curii-Skłodowskiej w Lublinie. Absolwentka Akademii
Sztuk Pięknych w Krakowie. Członek Stowarzyszenia Międzynarodowego Triennale
Grafiki w Krakowie oraz Związku Polskich Artystów Plastyków.
Zajmuje się grafiką interdyscyplinarną, projektowaniem graficznym, alternatywnym,
grafiką wydawniczą. Ma na swoim koncie około 100 zrealizowanych projektów
okładek do książek. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy Art Directora
w agencjach reklamowych. Projektowała dla takich firm jak: Compensa, Heros, Pepe
Jeans, Super Pharm, Galeria Mokotów, Lucki Strike, Ballentines, Frosta, Puegeot,
Computer Land, Polsoja, Moderna, Energizer, Nestle, Johnson&Johnson, Kubiak
Production, PKO B.P., Cussons, Janssen Cilag, Cadbury, Colgate, Palmolive, Lays,
Raiffeizen Bank, Era, Orange, Plus, Sony Ericsson, Winiary, Gerber. Współpracowała
przy reklamach telewizyjnych i radiowych.
Nagrody i wyróżnienia: wyróżnienia za logotypy: Idea 97, ASP, PKP; pierwsza
nagroda za logotyp Muzeum Lniarstwa w Żyrardowie; fotografię w kategorii
„Prawdziwy mężczyzna” – „Taste Life Johnnie Walker 98”; oraz serię plakatów „Love
Mother Earth” – Japonia; pierwsze i drugie miejsce za kampanię społeczną „Daj im
przyszłość – rodzinne domy dziecka”.


Książka jest przeznaczona dla wszystkich osób, które chcą zrozumieć czym jest
kreatywność. Przedstawia w sposób prosty, uporządkowany i klarowny wszystkie
dotychczasowe aspekty dotyczące tego tematu oraz nowatorskie przemyślenia
autorki. Książka powstała głównie z myślą o studentach uczelni artystycznych jako
pozycja wspomagająca przedmioty takie jak: projektowanie graficzne, grafika wydawnicza,
fotografia i reklama, jednak potrzeba zrozumienia istoty kreatywności
obejmuje wszystkie artystyczne przedmioty – włącznie z nowymi mediami.
Z książki korzystać może każdy, bez względu na wiek i wykonywany zawód –
w pracy i życiu.

 

źródło opisu: Helion

źródło okładki: Helion

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (0)
 Pokaż tylko oceny z treścią
Brak opinii. Napisz pierwszą opinię!
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd