NIE NARZEKAJ! Pozytywne sposoby pozbycia się negatywnej energii w pracy

Wydawnictwo: MT Biznes Sp. z o. o.
6,38 (16 ocen i 5 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
1
8
2
7
3
6
7
5
2
4
1
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
THE NO COMPLAIN RULE. Positive Ways to Deal with Negativity at Work
data wydania
ISBN
9788380872820
liczba stron
160
słowa kluczowe
motywacja, biznes, poradnik
kategoria
poradniki
język
polski
dodał
Alina

Prawdziwa historia o tym, jak dzięki pozytywnemu nastawieniu można obrócić niezadowolenie w skuteczne działanie, innowacje i sukces. Każda skarga jest okazją, by przekuć coś negatywnego w coś pozytywnego! Przywołując ducha swojego międzynarodowego bestsellera Autobus energii, Jon Gordon opowiada kolejną inspirującą i pouczającą historię walki z największą bolączką biznesu i życia w ogóle – z...

Prawdziwa historia o tym, jak dzięki pozytywnemu nastawieniu można obrócić niezadowolenie w skuteczne działanie, innowacje i sukces. Każda skarga jest okazją, by przekuć coś negatywnego w coś pozytywnego!

Przywołując ducha swojego międzynarodowego bestsellera Autobus energii, Jon Gordon opowiada kolejną inspirującą
i pouczającą historię walki z największą bolączką biznesu i życia w ogóle – z negatywnym nastawieniem, które pochłania miliardy dolarów, obniża morale, zmniejsza produktywność i osłabia kondycję nie tylko jednostek, ale i całych zespołów.

Czerpiąc z doświadczeń prawdziwej firmy, która opracowała i wdrożyła program zakazujący narzekania, Gordon snuje pasjonującą opowieść, naszpikowaną nowatorskimi pomysłami i praktycznymi strategiami, które kształtują pozytywnie nastawionych liderów, a co za tym idzie – pozytywnie nastawione zespoły i organizacje.

Wszystkim osobom, które chcą przekształcić negatywną energię w pozytywne rozwiązania, Nie narzekaj! oferuje zestaw niezawodnych reguł oraz praktyczny plan działania, pozwalający stoczyć zwycięską walkę z szeroko pojętą negatywnością w organizacji. Kiedy ludzie przestają narzekać, poświęcają mniej czasu i energii na roztrząsanie problemów, a zdecydowanie więcej na znalezienie rozwiązań.



Malkontenctwo jest jednym z najpoważniejszych problemów współczesnego świata biznesu. Osłabia efektywność zespołów i całych organizacji, rodząc pogardę oraz niezdolność do adaptacji i zmiany zachowań. Nie narzekaj! Jona Gordona stanowi skuteczne antidotum.
- KEN FISHER, dyrektor generalny w Fisher Investments, felietonista magazynu „Forbes”, autor książki The Only Three Questions That Count

Wymówki płyną zwykle z szatni przegranych. Nie narzekaj! Jona Gordona pokazuje, jak zapewnić sobie przewagę nad konkurencją.
- LOU HOLTZ, trener NFL

W świecie, w którym, jak się zdaje, większość z nas widzi szklankę do połowy pustą, Jon Gordon nakreśla w Nie narzekaj! jasny plan, dzięki któremu każdy z nas może zmienić się na lepsze. Stosując podejście autora, możemy wyeliminować negatywne nastawienie z życia zawodowego i rodzinnego, a przez to zapewnić sobie bardziej produktywne i mniej stresujące środowisko życia i pracy.
- NATHAN WHITAKER, współautor książki Quiet Strength

 

źródło opisu: http://www.mtbiznes.pl/b2197-nie-narzekaj.htm

źródło okładki: http://www.mtbiznes.pl/foto/org/nie-narzekaj-800px_3150.jpg

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (5)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 37
michaleozzo | 2019-01-10
Na półkach: Przeczytane

zachęca do pozytywnego działania

książek: 1163
Anna | 2018-08-29
Na półkach: Przeczytane, 2018
Przeczytana: 29 sierpnia 2018

Przeczytałam ją w drodze do pracy. Bardzo mi się przydała właśnie przy zmianie pracy, przy wchodzeniu w nowe otoczenie, co dla mnie było trudne. Przypominawczo, żeby nie narzekać, żeby nie popadać w pesymizm. Niby to wiem i znam, ale zapominam ;) W drodze na przystanek wymieniam wszystko, za co mam wdzięczność. I jest tego wiele, naprawdę:) Polecam, tak przypominaczo :)

książek: 89
Pawel | 2018-08-28
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 28 sierpnia 2018

Ksiazka dobra ale tylko dla osob, ktore nie maja poczucia wlasnej wartosci na odpowiednim poziomie. Innymi slowy dla tych, ktorzy maja kompleksy, trudnosci w nawiazywaniu znajomosci czy po prostu pesymistow :) Dla mnie nic ciekawego w niej nie bylo aczkolwiek sluchajac jej myslalem, ze bylaby dobra dla 2-3 moich znajomych i juz ja im polecilem.

książek: 441
Giovanna | 2018-05-24
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 24 maja 2018

9/10 - zwykła, prosta, oczywista historia. Czasami takie rzeczy wypowiedziane, napisane przez innych lub też w inny sposób niż nasza codzienność są bardzo cenne, ponieważ o najprostszych rzeczach często zapominamy.

książek: 265
Alina | 2018-02-15
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 10 lutego 2018

Wszystko fajnie w teorii. Ale jakoś nie do końca uwierzyłam autorowi. Zwłaszcza w to, że po paru dniach bez narzekania zmieniły się nastoletnie dzieci.
Wydawało się, że za dużo nie narzekam, a z testu, który jest umieszczony w książce wyszło, że jednak jestem zrzędą ;)

Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd