Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
168 str.
2 godz. 48 min.
- Kategoria:
- poradniki
- Tytuł oryginału:
- Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Data wydania:
- 2017-11-20
- Data 1. wyd. pol.:
- 2017-11-20
- Liczba stron:
- 168
- Czas czytania
- 2 godz. 48 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788328324619
- Tagi:
- marketing internetowy webwriting copywriting
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.
Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.
Dowiesz się z niej:
Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Oceny
Książka na półkach
- 410
- 408
- 104
- 25
- 19
- 10
- 10
- 7
- 6
- 6
Opinia
Książka przeczytana jednym tchem. Autor jest konsekwentny i zgodnie z radami, których udziela czytelnikowi sam pisze bardzo konkretnym, prostym w odbiorze i zrozumiałym językiem.
Śmiało można nazwać książkę rozbudowanym poradnikiem z wieloma gotowymi receptami do zastosowania.
Polecam każdemu początkującemu marketerowi, który jak ja poszukuje praktycznej wiedzy podanej w przystępny sposób.
Gratulacje dla autora! :)
Książka przeczytana jednym tchem. Autor jest konsekwentny i zgodnie z radami, których udziela czytelnikowi sam pisze bardzo konkretnym, prostym w odbiorze i zrozumiałym językiem.
więcej Pokaż mimo toŚmiało można nazwać książkę rozbudowanym poradnikiem z wieloma gotowymi receptami do zastosowania.
Polecam każdemu początkującemu marketerowi, który jak ja poszukuje praktycznej wiedzy podanej w...