Machina sprzedażowa

Wydawnictwo: ICAN Institute
8 (5 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
1
9
0
8
3
7
0
6
1
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788363662523
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
Marcinkon

STWÓRZ SUPERWYDAJNĄ ORGANIZACJĘ dzięki przełomowej metodzie Justina Roffa-Marsha Większość firm ciągle w zbyt małym stopniu wykorzystuje korzyści związane z podziałem pracy i specjalizacją w sprzedaży. W związku z tym wszelkie inne działania mające ją uzdrowić przynoszą jedynie chwilowy efekt i prędzej czy później wszystko wraca do stanu, w którym: Handlowcy najchętniej spędzają czas na...

STWÓRZ SUPERWYDAJNĄ ORGANIZACJĘ
dzięki przełomowej metodzie Justina Roffa-Marsha

Większość firm ciągle w zbyt małym stopniu wykorzystuje korzyści związane z podziałem pracy i specjalizacją w sprzedaży. W związku z tym wszelkie inne działania mające ją uzdrowić przynoszą jedynie chwilowy efekt i prędzej czy później wszystko wraca do stanu, w którym:

Handlowcy najchętniej spędzają czas na zajęciach okołosprzedażowych, poświęcają go niewiele na faktyczną sprzedaż.
Nowe możliwości biznesowe są ignorowane w pościgu za szybką sprzedażą, która nie wymaga od sprzedawców zbyt dużego wysiłku.
Sprzedaż regularnie uczestniczy w otwartych konfliktach z innymi działami.
Mur między marketingiem a sprzedażą jest tak ogromny, że równie dobrze te działy mogłyby funkcjonować w różnych firmach.
Powstrzymaj ten bieg wydarzeń: dokonaj restrukturyzacji działu sprzedaży według metody SPE (Sales Process Engineering) – przenieś Twoją funkcję sprzedaży z XIX do XXI wieku!

Precyzyjnie podziel pracę między swoich handlowców tak, aby maksymalnie wykorzystywać ich indywidualne predyspozycje i ciesz się większymi zyskami mimo mniejszej liczby sprzedawców. Choć zastosowanie podziału pracy brzmi niewinnie, idea ta kruszy przyzwyczajenia osób zarządzających sprzedażą i skłania do zastąpienia starych metod zupełnie nowym podejściem.

Dzięki inżynierii procesów sprzedażowych zbudujesz nowy świat, w którym sprzedaż jest działalnością wewnętrzną, pracownicy zarabiają stałe wynagrodzenie, skupiając swoją uwagę wyłącznie na rozmowach sprzedażowych, marketing jest zintegrowany ze sprzedażą, a jej regionalne biura nie są już potrzebne. W swojej książce Justin Roff-Marsh pokazuje, jak powtórzyć sukcesy firm, które w ciągu ostatnich 15 lat wdrożyły jego niekonwencjonalną metodę, budując niezwykle efektywne funkcje sprzedaży i zyskując przewagę nad rynkowymi rywalami.

Dołącz do organizacji, które już przestawiły się na SPE i tak jak one odkryj korzyści tej rewolucji:
- ogromny wzrost liczby umów sprzedaży (w przeliczeniu na osobę),
- znaczne zwiększenie zasięgu terytorialnego swojej sprzedaży przy obecnych zasobach,
- drastyczna poprawa jakości obsługi klienta,
- eliminacja wąskich gardeł sprzedaży,
- zmniejszenie kosztów operacyjnych sprzedaży przy jednoczesnym zwiększeniu zysków.

Nie zwlekaj! „Machina sprzedażowa” zmieni Twój sposób myślenia i krok po kroku pomoże Ci zaprojektować wydajnie i skutecznie funkcjonujący dział! To praktyczny przewodnik, dzięki któremu przeobrazisz ekipę handlowców-autonomicznych rzemieślników w ściśle zsynchronizowany zespół specjalistów.

 

źródło opisu: https://www.hbrp.pl/sklep/wydawnictwa-hbrp/ksiazki...(?)

źródło okładki: Zdjęcie autorskie

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (2)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 362
Patryk Wójcik | 2019-06-30
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 30 czerwca 2019

Bardzo ciekawa książka na temat zarządzania sprzedażą. To podejście może się sprawdzić w nowoczesnym środowisku, w którym tradycyjna sprzedaż nie ma już sensu. Moim zdaniem coraz więcej firm będzie chciało przejść na ten model sprzedaży. To otwiera dla mnie zupełnie nowe możliwości :)

książek: 1574
Wioleta Sadowska | 2017-11-18
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 18 listopada 2017

"Menedżerowie powinni wiedzieć, że dolar wydany na promocję często przebywa zawiłą drogę, zanim zostanie przekształcony w klienta wartego tysiące – lub dziesiątki tysięcy - dolarów w całym cyklu życia".


Trendy rynkowe jak jeszcze nigdy w naszej historii, ulegają dynamicznym zmianom. W konsekwencji to, co było sprawdzone kilka lat temu, dzisiaj może nie mieć już racji bytu. Taką specyfikę można zauważyć na każdej płaszczyźnie, ale chyba najbardziej widoczna jest ona w obrębie szeroko pojętej sprzedaży. Warto więc na bieżąco poznawać nowe pomysły, nawet jeśli wydają się one dość radykalne. W szczególności jeśli ktoś z was jest liderem, menedżerem bądź po prostu właścicielem firmy.

Justin Roff-Marsh po podjęciu pracy agenta ubezpieczeniowego, bardzo szybko osiągnął sukces. Po opuszczeniu tej branży, dołączył do młodej firmy świadczącej usługi finansowe, gdzie rozwinął swoje radykalne podejście do sprzedaży. Dwadzieścia lat temu założył agencję marketingu bezpośredniego, którą...

Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd