Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Zgłosuj na książki roku 2017

Mieć odwagę służyć. Jak osiągać lepsze wyniki, służąc innym

Tłumaczenie: Liliana Grzegrzółka
Wydawnictwo: Wydawnictwo Studio EMKA
5,5 (2 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
1
7
0
6
0
5
0
4
0
3
1
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Dare to serve
data wydania
ISBN
9788365068903
liczba stron
176
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
Magic

MIEĆ AMBICJĘ I DETERMINACJĘ, BY SŁUŻYĆ INNYM

W jaki sposób przywódcy mogą osiągać przełomowe wyniki? Cheryl Bachelder opowiada, jak wraz z zespołem doprowadziła do niezwykłej zmiany w Popeyes Louisiana Kitchen, podejmując trudną, lecz satysfakcjonującą decyzję − zarządzać przez przywództwo służebne.

 

źródło opisu: wydawnictwo

źródło okładki: wydawnictwo

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (4)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 627

Wielokrotnie wspominałam, że bardzo  rzadko sięgam po poradniki. Nie mogłam  jednak  odmówić sobie przyjemności zapoznania się z najnowszą książką Cheryl Bachelder. Mieć odwagę służyć to książka innowacyjna pokazująca nowe podejście do  zagadnienia przywództwa w firmie. Lider tym ujęciu musi posiadać odwagę, która umożliwi u  prowadzenie swojego  zespołu do  wyznaczonych   celów  oraz pokorę, aby  bezinteresownie służyć innym w trakcie realizacji kolejnych  przedsięwzięć.

"Kiedy zostajesz liderem,  ludzie czekają, aż staniesz w świetle jupiterów na środku sceny. Wszystkie oczy są  skierowane na ciebie- wyczekują, by  zobaczyć, kim jesteś, co  powiesz i  zrobisz. W końcu  jesteś przywódcą. (...)

Książka została opracowana na bazie osobistych doświadczeń autorki  zdobytych  w trakcie jej  długoletniej pracy. Cheryl Bachelder obrazuje nam  co powinien  robić przywódca żeby  osiągnąć ponadprzeciętne wyniki. Spodobały mi się pytania zawarte w formie refleksji umieszczone w ramkach  w...

książek: 551
SKR | 2017-10-23
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 23 października 2017

Autorka, szefowej jednej z dużych sieci restauracji amerykańskich, przedstawia pełne emocji rozważania o osiąganiu lepszych rezultatów zarządzaniu i rozwoju firmy dzięki służeniu innym. Co chwilę podkreśla konieczność usunięcia siebie z pierwszego planu i bycia pokornym, potrzebę słuchania drugiego człowieka i uczynienia partnera z szarego pracownika, znaczenie odwagi przy określaniu celu i wiele innych wzniosłych myśli. Słowa „usunąć się” i „służyć” pojawiają się dosłownie co kilka linijek.

Autorka pisze o dyskusjach na temat reorganizacji firmy i sporach o projekty lub nowinki techniczne itp. Kiedy jednak wymaże się te wyrazy lub inne piękne, ale bardzo ogólne wypowiedzenia i szuka się konkretnych wskazówek (np. w jakich sytuacjach i jak często szef powinien słuchać swoich podwładnych i ulegać ich sugestiom czy oczekiwaniom albo z czego konkretnie sam rezygnuje, zwłaszcza: czy taki „służebny” przywódca zgodzi się pracować za średnią krajową, zamiast np. za 20000 USD...

książek: 226
Arcsinx | 2017-11-12
Na półkach: Teraz czytam
książek: 3837
Katyusza | 2017-09-05
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd