Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- Fanatical Prospecting: The Ultimate Guide to Opening Sales Conversations and Filling the Pipeline by Leveraging Social Selling, Telephone, Email, Text, and Cold Calling
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Data wydania:
- 2017-07-11
- Data 1. wyd. pol.:
- 2017-07-11
- Liczba stron:
- 304
- Czas czytania
- 5 godz. 4 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788328331235
- Tłumacz:
- Bogusław Solecki
Nic się nie dzieje, jeśli nikt niczego nie sprzedaje.
Nie ma sukcesu bez wysiłku. Nie istnieją magiczne pigułki i czarodziejskie metody, które pozwolą pójść na łatwiznę i uzyskać spektakularny efekt.
Jest to prawdziwe szczególnie w handlu — tam nie ma drogi na skróty! Prawdą również jest to, że niezwykle skuteczny sprzedawca nie dysponuje wcale nadprzyrodzonymi mocami. Najczęściej jest „jedynie” pracowity, pełen entuzjazmu, niezwykle zmotywowany i aktywny.
Fanatycznie poszukuje klientów.
Jednak czyni to w sposób konsekwentny i zrównoważony, wykorzystując odpowiednie kanały sprzedaży dopasowane do sytuacji.
Książka, którą trzymasz w dłoni, nie oferuje rozwiązań łatwych, tylko skuteczne.
To znakomity przewodnik dla handlowców, pełen pomocnych wskazówek. Dowiesz się, w jaki sposób zapełnić lejek sprzedaży, korzystając z metodologii zrównoważonych poszukiwań. Nauczysz się optymalizować takie metody, jak marketing społecznościowy, mailing, cold calling, networking czy polecenia. Zgłębisz tajniki sprzedaży bezpośredniej.
Dowiesz się, jak osiągnąć długotrwały sukces w sprzedaży!
Poznasz:
siedem sposobów myślenia fanatycznych poszukiwaczy klientów
powszechne prawo potrzeby
pięć elementów sprzedaży społecznościowej
pięciostopniowy model gwiaździsty
piramidę poszukiwawczą
„Puste kanały sprzedażowe to zmora sprzedawców i organizacji handlowych.
Książka Jeba Blounta pomoże ci skończyć z odkładaniem rzeczy na później i poprawić twoją wydajność w pracy.
Fanatyczne Poszukiwania to świetna pozycja”.
Anthony Iannarino, autor 17 Elements i The Sales Blog
Jeb Blount jest ekspertem w dziedzinie sprzedaży, a przy tym charyzmatycznym mówcą, wykładowcą i doradcą.
Pomagał zarówno startupom, jak i firmom z listy Fortune 500. Autor niezwykle popularnych książek.
Top Sales Magazine uznał Blounta za jednego z 50 najbardziej wpływowych ludzi w handlu i marketingu, a Forbes — za jednego z 30 najważniejszych ekspertów w dziedzinie sprzedaży poprzez media społecznościowe.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 38
- 16
- 3
- 2
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Szkoda ze nie ma audiobooka - książka wybitna
Szkoda ze nie ma audiobooka - książka wybitna
Pokaż mimo toTo jest słaba książka, którą może i szybko się czyta, ale która nie wnosi żadnej wartości. Fakt napisać 300 stron o tym, że do klientów trzeba dzwonić i pisac, żeby im coś sprzedać, to jest jakaś umiejętność, ale wciąż - nie na tyle ważna, aby ktoś realnie mógł wzmocnić swój warsztat sprzedażowy. Książkę czytałam w ramach pracy - nie polecam osobom zajmującym się sprzedażą, bo zapewne to, że nikt nie lubi inicjować kontaktów telefonicznych z obcymi osobami, maile nie rozwiązują sprawy oraz musisz kochać sprzedaż już na pewno ktoś Wam powiedział. Metody sprzedawania uslug i produktów są różne, a w książce amerykańskie podejście do tematu jest okrutnie rażące. Nawet jak na poradnik człowieka imieniem Jeb.
To jest słaba książka, którą może i szybko się czyta, ale która nie wnosi żadnej wartości. Fakt napisać 300 stron o tym, że do klientów trzeba dzwonić i pisac, żeby im coś sprzedać, to jest jakaś umiejętność, ale wciąż - nie na tyle ważna, aby ktoś realnie mógł wzmocnić swój warsztat sprzedażowy. Książkę czytałam w ramach pracy - nie polecam osobom zajmującym się sprzedażą,...
więcej Pokaż mimo toCiekawa książka. Zachęca do wyrobienia odpowiedniego nastawienia do sprzedaży. Pokazuje, że sukces nie jest dziełem przypadku.
Ciekawa książka. Zachęca do wyrobienia odpowiedniego nastawienia do sprzedaży. Pokazuje, że sukces nie jest dziełem przypadku.
Pokaż mimo toMam mieszane uczucia, co do tej pozycji. Z jednej strony jest bardzo polecana, ponieważ autor rozlicza mity w pracy handlowca, a ja widzę w niej za dużo ogólników i tezy, które czytałem wiele lat temu u innych autorów.
Plusy:
+ dobre rozwiązania na zbijanie obiekcji Klientów
+ pomysły i aplikacje jak radzić sobie z promocją w social mediach
Minusy:
- brak konkretów przez 3/4 książki ("skąd to wiem? bo wiem") - najbardziej szczegółowy przykład tyczy się sytuacji z życia prywatnego autora, a kiedy chciałoby się poznać takie szczegóły przy transakcjach sprzedażowych możemy przeczytać: "pewien klient miał jakiś tam problem i ja mu sprzedałem" - podobnie jak w książkach Granda Cardone
- pomysły autora na skutecznego maila ("Twój mail powinien przykuwać uwagę!" - dzięki sam tego nie wiedziałem...) są okropne. W kilku miejscach przykłady autora są wg mnie bardzo rozwlekłe i obudowane w pretensjonalne/nieskuteczne zwroty/słowa
- denerwujące było to, jak autor opisuje przytaczane przez Briana Tracy prawo "przyczyny i skutku" nijako sobie przypisując jego "odkrycie"
Jako uzupełnienie biblioteczki sprzedażowej może być - jako główna lektura bazująca na budowaniu siebie jako Sprzedawcy - nie do końca. O wiele bardziej skuteczne są lektury choćby Sandlera...
Mam mieszane uczucia, co do tej pozycji. Z jednej strony jest bardzo polecana, ponieważ autor rozlicza mity w pracy handlowca, a ja widzę w niej za dużo ogólników i tezy, które czytałem wiele lat temu u innych autorów.
więcej Pokaż mimo toPlusy:
+ dobre rozwiązania na zbijanie obiekcji Klientów
+ pomysły i aplikacje jak radzić sobie z promocją w social mediach
Minusy:
- brak konkretów przez...
Książka poświęcona jest najtrudniejszemu etapowi, czyli poszukiwaniom i zdobywaniu nowych klientów. Treści w większości aktualne, chociaż niektóre rozdziały odnoszą się do kwestii technicznych, które od czasu napisania książki uległy znacznym zmianom. Pozycja bardzo dobra, zarówno dla początkujących, jak i praktykujących handlowców. Autor bardzo szczerze opisuje wszystko co przydarza się sprzedawcom, pozostaje przy tym obiektywny. Umiejętnie zestawia negatywne aspekty sprzedaży, które można obrócić na swoją korzyść, wszystko przedstawia w motywujący sposób. Niektóre opisywane sytuacje są "mocna amerykańskie" i trudno byłoby wdrożyć przedstawiane rozwiązania. Jednak w większości autor pokazuje, że śmiałe, bezpośrednie,nieoczywiste i niespodziewane rozwiązania są opłacalne. Autor porusza wiele aspektów z życia handlowca, dużo uwagi poświęca na praktyczne wskazówki, wyjaśnia dlaczego niektórzy nie osiągają wyników i na co zwrócić uwagę, żeby osiągnąć wyznaczone cele. Wskazuje powszechne błędy i radzi jak można w prosty sposób je naprawić.
Książka poświęcona jest najtrudniejszemu etapowi, czyli poszukiwaniom i zdobywaniu nowych klientów. Treści w większości aktualne, chociaż niektóre rozdziały odnoszą się do kwestii technicznych, które od czasu napisania książki uległy znacznym zmianom. Pozycja bardzo dobra, zarówno dla początkujących, jak i praktykujących handlowców. Autor bardzo szczerze opisuje wszystko co...
więcej Pokaż mimo to