Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży

Okładka książki Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży Jeb Blount
Okładka książki Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży
Jeb Blount Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
304 str. 5 godz. 4 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Fanatical Prospecting: The Ultimate Guide to Opening Sales Conversations and Filling the Pipeline by Leveraging Social Selling, Telephone, Email, Text, and Cold Calling
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2017-07-11
Data 1. wyd. pol.:
2017-07-11
Liczba stron:
304
Czas czytania
5 godz. 4 min.
Język:
polski
ISBN:
9788328331235
Tłumacz:
Bogusław Solecki
Średnia ocen

6,3 6,3 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,3 / 10
10 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
15
4

Na półkach:

Szkoda ze nie ma audiobooka - książka wybitna

Szkoda ze nie ma audiobooka - książka wybitna

Pokaż mimo to

avatar
376
14

Na półkach:

To jest słaba książka, którą może i szybko się czyta, ale która nie wnosi żadnej wartości. Fakt napisać 300 stron o tym, że do klientów trzeba dzwonić i pisac, żeby im coś sprzedać, to jest jakaś umiejętność, ale wciąż - nie na tyle ważna, aby ktoś realnie mógł wzmocnić swój warsztat sprzedażowy. Książkę czytałam w ramach pracy - nie polecam osobom zajmującym się sprzedażą, bo zapewne to, że nikt nie lubi inicjować kontaktów telefonicznych z obcymi osobami, maile nie rozwiązują sprawy oraz musisz kochać sprzedaż już na pewno ktoś Wam powiedział. Metody sprzedawania uslug i produktów są różne, a w książce amerykańskie podejście do tematu jest okrutnie rażące. Nawet jak na poradnik człowieka imieniem Jeb.

To jest słaba książka, którą może i szybko się czyta, ale która nie wnosi żadnej wartości. Fakt napisać 300 stron o tym, że do klientów trzeba dzwonić i pisac, żeby im coś sprzedać, to jest jakaś umiejętność, ale wciąż - nie na tyle ważna, aby ktoś realnie mógł wzmocnić swój warsztat sprzedażowy. Książkę czytałam w ramach pracy - nie polecam osobom zajmującym się sprzedażą,...

więcej Pokaż mimo to

avatar
191
114

Na półkach:

Ciekawa książka. Zachęca do wyrobienia odpowiedniego nastawienia do sprzedaży. Pokazuje, że sukces nie jest dziełem przypadku.

Ciekawa książka. Zachęca do wyrobienia odpowiedniego nastawienia do sprzedaży. Pokazuje, że sukces nie jest dziełem przypadku.

Pokaż mimo to

avatar
257
241

Na półkach: ,

Mam mieszane uczucia, co do tej pozycji. Z jednej strony jest bardzo polecana, ponieważ autor rozlicza mity w pracy handlowca, a ja widzę w niej za dużo ogólników i tezy, które czytałem wiele lat temu u innych autorów.

Plusy:
+ dobre rozwiązania na zbijanie obiekcji Klientów
+ pomysły i aplikacje jak radzić sobie z promocją w social mediach

Minusy:
- brak konkretów przez 3/4 książki ("skąd to wiem? bo wiem") - najbardziej szczegółowy przykład tyczy się sytuacji z życia prywatnego autora, a kiedy chciałoby się poznać takie szczegóły przy transakcjach sprzedażowych możemy przeczytać: "pewien klient miał jakiś tam problem i ja mu sprzedałem" - podobnie jak w książkach Granda Cardone

- pomysły autora na skutecznego maila ("Twój mail powinien przykuwać uwagę!" - dzięki sam tego nie wiedziałem...) są okropne. W kilku miejscach przykłady autora są wg mnie bardzo rozwlekłe i obudowane w pretensjonalne/nieskuteczne zwroty/słowa

- denerwujące było to, jak autor opisuje przytaczane przez Briana Tracy prawo "przyczyny i skutku" nijako sobie przypisując jego "odkrycie"

Jako uzupełnienie biblioteczki sprzedażowej może być - jako główna lektura bazująca na budowaniu siebie jako Sprzedawcy - nie do końca. O wiele bardziej skuteczne są lektury choćby Sandlera...

Mam mieszane uczucia, co do tej pozycji. Z jednej strony jest bardzo polecana, ponieważ autor rozlicza mity w pracy handlowca, a ja widzę w niej za dużo ogólników i tezy, które czytałem wiele lat temu u innych autorów.

Plusy:
+ dobre rozwiązania na zbijanie obiekcji Klientów
+ pomysły i aplikacje jak radzić sobie z promocją w social mediach

Minusy:
- brak konkretów przez...

więcej Pokaż mimo to

avatar
513
107

Na półkach: ,

Książka poświęcona jest najtrudniejszemu etapowi, czyli poszukiwaniom i zdobywaniu nowych klientów. Treści w większości aktualne, chociaż niektóre rozdziały odnoszą się do kwestii technicznych, które od czasu napisania książki uległy znacznym zmianom. Pozycja bardzo dobra, zarówno dla początkujących, jak i praktykujących handlowców. Autor bardzo szczerze opisuje wszystko co przydarza się sprzedawcom, pozostaje przy tym obiektywny. Umiejętnie zestawia negatywne aspekty sprzedaży, które można obrócić na swoją korzyść, wszystko przedstawia w motywujący sposób. Niektóre opisywane sytuacje są "mocna amerykańskie" i trudno byłoby wdrożyć przedstawiane rozwiązania. Jednak w większości autor pokazuje, że śmiałe, bezpośrednie,nieoczywiste i niespodziewane rozwiązania są opłacalne. Autor porusza wiele aspektów z życia handlowca, dużo uwagi poświęca na praktyczne wskazówki, wyjaśnia dlaczego niektórzy nie osiągają wyników i na co zwrócić uwagę, żeby osiągnąć wyznaczone cele. Wskazuje powszechne błędy i radzi jak można w prosty sposób je naprawić.

Książka poświęcona jest najtrudniejszemu etapowi, czyli poszukiwaniom i zdobywaniu nowych klientów. Treści w większości aktualne, chociaż niektóre rozdziały odnoszą się do kwestii technicznych, które od czasu napisania książki uległy znacznym zmianom. Pozycja bardzo dobra, zarówno dla początkujących, jak i praktykujących handlowców. Autor bardzo szczerze opisuje wszystko co...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    38
  • Przeczytane
    16
  • Posiadam
    3
  • Teraz czytam
    2
  • Biznes
    2
  • Sprzedaż
    2
  • Marketing
    1
  • E-book
    1
  • KONIECZNIE PRZECZYTAĆ
    1
  • Do kupienia
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży


Podobne książki

Okładka książki Geografia 1 (podręcznik licealny) Ewa Lipińska, Małgorzata Sobańska, Wojciech Wiecki
Ocena 7,0
Geografia 1 (p... Ewa Lipińska, Małgo...
Okładka książki Jak zarządzać dużymi projektami Bent Flyvbjerg, Dan Gardner
Ocena 7,3
Jak zarządzać ... Bent Flyvbjerg, Dan...
Okładka książki Instalacje fotowoltaiczne w systemie elektroenergetycznym. Jakość dostaw energii elektrycznej. Warunki techniczne przyłączenia instalacji PV Zbigniew Hanzelka, Krzysztof Piątek
Ocena 7,3
Instalacje fot... Zbigniew Hanzelka, ...

Przeczytaj także