Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Indeks glikemiczny Najlepsza ochrona przed otyłością, cukrzycą i chorobami serca

Tłumaczenie: Natalia Wiśniewska
Wydawnictwo: Klub dla Ciebie
6,5 (4 ocen i 3 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
1
8
0
7
1
6
1
5
0
4
1
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
The GI made simple : the proven way to lose weight, boost energy and cut your risk of disease
data wydania
ISBN
9788374049139
liczba stron
143
kategoria
zdrowie, medycyna
język
polski

Zapomnij o modnych dietach, które zmuszają się do rezygnowania z siebie i liczenia kalorii. Dieta niskoglikemiczna jest prosta, sycąca i skuteczna. Gwarantuje korzyści, które można zobaczyć i poczuć. Sherry Torkos, farmaceutka, instruktorka fitness i specjalistka w dziedzinie medycyny naturalnej, opracowała łatwy do wdrożenia plan działania, który pomoże Ci schudnąć, osłabić łaknienie,...

Zapomnij o modnych dietach, które zmuszają się do rezygnowania z siebie i liczenia kalorii. Dieta niskoglikemiczna jest prosta, sycąca i skuteczna. Gwarantuje korzyści, które można zobaczyć i poczuć. Sherry Torkos, farmaceutka, instruktorka fitness i specjalistka w dziedzinie medycyny naturalnej, opracowała łatwy do wdrożenia plan działania, który pomoże Ci schudnąć, osłabić łaknienie, kontrolować apetyt i zyskać więcej energii, jednocześnie dbając o zdrowie. Czym jest cukrzyca i syndrom metaboliczny oraz jak zmniejszyć ryzyko ich wystąpienia dzięki indeksowi glikemicznemua Jak poziom cukru i insuliny wpływa na spadek wagi, starzenie się i sprawność seksualnąa W jaki sposób stres, sen i zaburzenia hormonalne wpływają na tkankę tłuszczowąa Które suplementy pomagają kontrolować poziom cukru we krwi i wspomagają odchudzaniea Jak opracować skuteczny program ćwiczenia

***
wstępem opatrzył Harry Preuss ; z jęz. ang. przeł. Natalia Wiśniewska

 

źródło opisu: KDC, 2007

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (7)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 15
pauliinkaa | 2014-01-15
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 10 listopada 2013

bardzo fajna książka tłumacząca mechanizmy zachodzące w naszym organizmie, skupia się w szczególności na węglowodanach - cukrach. dzięki niej zrozumiałam co to tak naprawdę jest ta insulinoopornośc z która się borykam. zawiera też wiele innych przydatnych informacji. niestety mało pomocna jeśli chodzi o zmianę stylu odżywiania.

książek: 27
armarw | 2013-05-12
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 01 maja 2013

Bardzo dużo napisane o samym indeksie glikemicznym i glukozie we krwi, mało napisane o diecie, jak się do niej stosować, mało przepisów. Książka zawiera też sporo literówek i błędów.

książek: 117
Arakus | 2014-04-21
Na półkach: Przeczytane

Tablice IG są skromne. Resztę oceniam pozytywnie jak dla laików.

książek: 443
Oleander | 2011-02-17
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 17 lutego 2011
książek: 368
Becky | 2015-10-04
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 372
Blanca | 2015-02-13
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1496
mka17t | 2014-02-01
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd