Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

W poszukiwaniu nowej równowagi w nauczaniu języków obcych w szkole wyższej. Na przykładzie projektu edukacyjnego English++

Cykl: Biblioteka LingVariów. Glottodydaktyka (tom 11)
Wydawnictwo: Księgarnia Akademicka
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788376385617
liczba stron
224
język
polski
dodał
Elevander

Publikacja Moniki Stawickiej (…) jest niezwykle potrzebna z uwagi na konieczność wprowadzenia daleko idących zmian w dydaktyce językowej (…). Książka może być swojego rodzaju przewodnikiem dla nauczycieli języków obcych, chcących stopniowo odchodzić od modelu nauczania języka obcego opartego na transmisji wiedzy, wykonywaniu tradycyjnych ćwiczeń i dominacji nauczyciela w kierunku większej...

Publikacja Moniki Stawickiej (…) jest niezwykle potrzebna z uwagi na konieczność wprowadzenia daleko idących zmian w dydaktyce językowej (…). Książka może być swojego rodzaju przewodnikiem dla nauczycieli języków obcych, chcących stopniowo odchodzić od modelu nauczania języka obcego opartego na transmisji wiedzy, wykonywaniu tradycyjnych ćwiczeń i dominacji nauczyciela w kierunku większej autonomii uczących się, którzy mają opanować umiejętności językowe przez współpracę z innymi osobami i samodzielnie odkrywać wiedzę.

Z recenzji prof. dra hab. Mirosława Pawlaka, UAM

Książka (…) odnosi się do niezwykle istotnych zagadnień współczesnej glottodydaktyki. Autorka daje dowód rzetelności naukowej, umiejętności prowadzenia skomplikowanego wywodu naukowego opartego na rozległych lekturach i własnych przemyśleniach.

Z recenzji prof. dr hab. Jolanty Zając, UW



Dr Monika Stawicka – absolwentka Instytutu Filologii Angielskiej Uniwersytetu Jagiellońskiego
w Krakowie. W 2011 r. na Wydziale Filologicznym UJ obroniła pracę doktorską poświęconą metodzie projektów w kształceniu językowym w szkole wyższej. Od 2015 r. jest dyrektorem Jagiellońskiego Centrum Językowego UJ. M. Stawicka jest autorką publikacji z zakresu metodyki nauczania języka angielskiego oraz materiałów dydaktycznych, m.in. pierwszego w Polsce otwartego epodręcznika do nauczania języka angielskiego dla informatyków English++ (nagroda European Language Label). W obecnej działalności naukowo-dydaktycznej koncentruje się na nauczaniu projektowym, jakości nauczania i uczenia się oraz zarządzaniu procesem glottodydaktycznym.

 

źródło opisu: http://akademicka.pl/index.php?detale=1&a=2&id=25851

źródło okładki: http://akademicka.pl/index.php?detale=1&a=2&id=25851

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (1)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 413
anabelle | 2017-12-30
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd