Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Inteligentny emocjonalnie menedżer

Wydawnictwo: Rebis
8 (1 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
1
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788375102437
liczba stron
304
kategoria
poradniki
język
polski

NAUCZ SIĘ WYKORZYSTYWAĆ EMOCJE I ZOSTAŃ SKUTECZNIEJSZYM MENEDŻEREM Od zawsze byliśmy uczeni, że wobec emocji należy zachować ostrożność.

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (7)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 528
scirus | 2016-11-24
Na półkach: Przeczytane, Pożyczone
Przeczytana: luty 2012
książek: 652
Mariusz Protaczyk | 2016-01-17
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 3864
litpawel | 2015-07-30
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 241
Sebastian_SW | 2013-12-29
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 395
TocataRea | 2013-10-13
Na półkach: Chcę przeczytać, Posiadam
książek: 25
mystic | 2013-05-12
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 351
Marcinkon | 2013-02-10
Na półkach: Chcę przeczytać, Business
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd