Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Zgłosuj na książki roku 2017

Segmentacja rynku

Tłumaczenie: Grzegorz Łuczkiewicz
Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Market Segmentation
data wydania
ISBN
8388597868
liczba stron
376
słowa kluczowe
marketing, segmentacja
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
Rixiu

Efektywna segmentacja, pozwalająca precyzyjnie zidentyfikować docelowe grupy klientów, jest na dzisiejszym rynku warunkiem rentowności i sukcesu większości firm. Umiejętne jej przeprowadzenie umożliwia stworzenie optymalnej, dostosowanej do trudnych warunków konkurencyjnych strategii marketingowej. W książce przedstawiono przebieg procesu segmentacji i metody wykorzystania jego wyników....

Efektywna segmentacja, pozwalająca precyzyjnie zidentyfikować docelowe grupy klientów, jest na dzisiejszym rynku warunkiem rentowności i sukcesu większości firm. Umiejętne jej przeprowadzenie umożliwia stworzenie optymalnej, dostosowanej do trudnych warunków konkurencyjnych strategii marketingowej. W książce przedstawiono przebieg procesu segmentacji i metody wykorzystania jego wyników. Szczegółowo omówione zostały kolejne działania: sporządzenie mapy rynku, określenie, kto i co kupuje, zidentyfikowanie potrzeb klientów, grupowanie klientów w segmenty, ocena znaczenia każdego z segmentów, ocena możliwości działań w poszczególnych segmentach, tworzenie spójnej z celami firmy strategii marketingowej, dostosowanie działań marketingowych do charakteru produktów i segmentów rynku. Książka ma wyjątkowo praktyczny charakter. Autorzy bazowali na swym bogatym doświadczeniu w przeprowadzaniu segmentacji dla wielu firm i na wielu rynkach. Cennym uzupełnieniem zawartych tu wiadomości są arkusze robocze używane w trakcie przeprowadzania procesu segmentacji, zestawienie definicji najważniejszych terminów oraz szczegółowa analiza przypadku. Adresaci: kadra zarządzająca firm, menedżerowie i pracownicy działów marketingu, wykładowcy i studenci zarządzania i marketingu.

 

źródło opisu: https://merlin.pl/segmentacja-rynku-przebieg-proce...(?)

źródło okładki: https://media.merlin.pl/media/original/000/004/031/56ba8b3601c4d.jpg

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (1)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 802
Rixiu | 2017-07-10
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd