Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Zgłosuj na książki roku 2017
6 (1 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
1
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788370119959
liczba stron
200
język
polski
dodała
Scarlet

Zainteresowanie konsumentów i producentów dobrami i usługami jak najmniej obciążającymi środowisko przyrodnicze zwiększa się w miarę narastania negatywnych skutków procesów masowej produkcji i konsumpcji. Obecnie nie ulega wątpliwości, że jednym z najważniejszych wymogów poprawy jakości życia obecnych i przyszłych pokoleń jest zrównoważenie modeli produkcji i konsumpcji. Wszystkie...

Zainteresowanie konsumentów i producentów dobrami i usługami jak najmniej obciążającymi
środowisko przyrodnicze zwiększa się w miarę narastania negatywnych
skutków procesów masowej produkcji i konsumpcji. Obecnie nie ulega wątpliwości,
że jednym z najważniejszych wymogów poprawy jakości życia obecnych i przyszłych
pokoleń jest zrównoważenie modeli produkcji i konsumpcji. Wszystkie podmioty
życia społeczno-gospodarczego powinny dążyć do harmonijnego współistnienia
ze środowiskiem przyrodniczym. Jednym z narzędzi zaspokajania potrzeb w
sposób zgodny z zasadami zrównoważonego rozwoju jest marketing ekologiczny.
Niniejszy podręcznik został przygotowany przede wszystkim jako pomoc dydaktyczna
do przedmiotu marketing ekologiczny i modele konsumpcji, wykładanego
na specjalności zarządzanie jakością i środowiskiem Uniwersytetu Ekonomicznego
we Wrocławiu. Zagadnienia marketingu ekologicznego poszerzają również wiedzę z
przedmiotów związanych z marketingiem, zarządzaniem jakością, ekologią wyrobów,
zrównoważonym rozwojem, wykładanych na wielu uczelniach.

 

źródło opisu: z książki

źródło okładki: https://w.bibliotece.pl/1090795/Marketing+ekologiczny

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (1)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 1873
Scarlet | 2017-06-07
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 02 czerwca 2017
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Na półkach
pokaż wszystkie
zgłoś błąd zgłoś błąd