Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Jak zbudować silną markę od podstaw

Wydawnictwo: Helion
6,67 (3 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
2
6
1
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8324602992
liczba stron
96
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Jak zaistnieć w umysłach klientów? Kto powiedział, że o sile marki świadczy wielkość budżetu marketingowego? Dobra marka to taka, która ma znaczenie dla klientów i spełnia ich oczekiwania...

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (15)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 387
Agnieszka Woś | 2014-08-08
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 14 sierpnia 2014
książek: 158
Marzena | 2012-11-05
Na półkach: Przeczytane
książek: 158
Ola Szajkowska | 2010-12-14
Na półkach: Przeczytane
książek: 307
Ania8765 | 2017-06-18
książek: 1561
Enzymopatia | 2016-05-14
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 9740
Chaoticreader | 2016-04-11
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 33
Tomasz Młynarski | 2015-05-31
Na półkach: Chcę przeczytać, Posiadam
książek: 379
akkarin17 | 2015-04-21
Na półkach: Chcę przeczytać, Posiadam
książek: 73
szklaneczkus | 2014-11-16
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 2601
zobacz kolejne z 5 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd