Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców

Wydawnictwo: Wolters Kluwer
9 (1 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
1
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Geniusz konsumenta
data wydania
ISBN
9788326431623
liczba stron
368
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
Maks

Geniusz konsumenta Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców Autor/autorzy: Fisk Peter Wolters Kluwer Oprawa: Twarda Format: 17.0x24.0cm Ilość stron: 368 Wydanie: 2 Rok wydania: 2013 ISBN: 978-83-264-3162-3 EAN: 9788326431623 Geniusz konsumenta to kolejna publikacja doświadczonego stratega biznesu Petera Fiska, autora takich bestsellerów, jak Geniusz marketingu i Geniusz...

Geniusz konsumenta Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców Autor/autorzy: Fisk Peter Wolters Kluwer Oprawa: Twarda Format: 17.0x24.0cm Ilość stron: 368 Wydanie: 2 Rok wydania: 2013 ISBN: 978-83-264-3162-3 EAN: 9788326431623 Geniusz konsumenta to kolejna publikacja doświadczonego stratega biznesu Petera Fiska, autora takich bestsellerów, jak Geniusz marketingu i Geniusz biznesu. Autor analizuje wpływ klientów na rozwój i działalność firm. Opierając się na przykładach marek takich jak Amazon, Boeing, Disney, Camper, Dove, H&M, Facebook czy Harley Davidson, odpowiada na pytania:Jak zdobyć lojalnych klientówaDlaczego zindywidualizowany i emocjonalny przekaz marki jest tak ważnyaJak zmieniają się klienci i co to oznacza dla firmaDlaczego firmy muszą podporządkować działania oczekiwaniom konsumentówaCo decyduje o sukcesie najbardziej rozpoznawalnych marekaPeter Fisk wyjaśnia, na czym polega fakt, że dzisiaj to klienci kontrolują firmy, podaje wiele inspirujących przykładów tego zjawiska oraz proponuje praktyczne narzędzia dla menedżerów. Pomogą one każdemu liderowi odnaleźć się w świecie skoncentrowanym na konsumentach, spojrzeć na własną firmę przez pryzmat ich oczekiwań i dzięki temu odnosić sukcesy.

 

źródło opisu: https://www.ceneo.pl/27642696#tab=spec

źródło okładki: https://www.ceneo.pl/27642696#tab=spec

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (1)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 114
Maks | 2017-06-01
Na półkach: Posiadam, Przeczytane
Przeczytana: 01 czerwca 2016

Świetna książka o marketingu konsumenckim. Polecam

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
Na półkach
pokaż wszystkie
zgłoś błąd zgłoś błąd