Sensotwórczość. 7 sposobów tworzenia wartości w zespole i w organizacji

Wydawnictwo: MT Biznes
7,5 (2 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
1
7
1
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788380870994
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
ToRn

Sensotwórczość to książka, która pokazuje, jak doskonalić działanie jednostek, zespołów i organizacji. Pomaga w rozwiązywaniu problemów, z jakimi borykają się liderzy współczesnych firm i członkowie zespołów. Doktorzy biznesu Joanna Heidtman i Piotr Piasecki biorą pod lupę siedem kluczowym obszarów, które we współczesnych organizacjach stanowią fundament sukcesu, ale są też źródłem...

Sensotwórczość to książka, która pokazuje, jak doskonalić działanie jednostek, zespołów i organizacji. Pomaga
w rozwiązywaniu problemów, z jakimi borykają się liderzy współczesnych firm i członkowie zespołów. Doktorzy biznesu Joanna Heidtman i Piotr Piasecki biorą pod lupę siedem kluczowym obszarów, które we współczesnych organizacjach stanowią fundament sukcesu, ale są też źródłem największych wyzwań. Dokonując wielostronnej analizy i korzystając
z własnej wieloletniej praktyki, wskazują na sposoby otwierania nowych możliwości efektywnego działania, pokonywania konkurencji, a nade wszystko autentycznego zaangażowania potencjału pracowników wiedzy.

Sensotwórczość to idea nadawania sensu działaniu - zarówno jednostkowemu, jak i organizacyjnemu. Współcześni pracownicy wiedzy nie chcą pracować w miejscach z pozoru nowoczesnych, a w rzeczywistości przypominających obozy pracy podporządkowane partykularnym interesom. Dlatego warto przyjrzeć się własnemu działaniu, zespołowi czy całej organizacji pod kątem "sensotwórczości" - tego, czy i jak można zwiększyć spójność działania, komunikacji, celów
i rozwoju, by ostatecznie tworzyć autentyczną wartość dla klientów, pracowników, akcjonariuszy i społeczeństwa.

Książka jest tak skonstruowana, aby czytelnik mógł odwoływać się na bieżąco do swojego własnego świata, który tworzy i w którym funkcjonuje zawodowo albo prywatnie (jako jednostka, członek zespołu lub organizacji). Dzięki temu może on sukcesywnie poddawać refleksji wszelkie własne i cudze działania. W każdym rozdziale można znaleźć problemy do rozważenia, wskazówki oraz elementy praktyczne do zastosowania.

 

źródło opisu: http://www.mtbiznes.pl/b2097-sensotworczosc.htm

źródło okładki: http://www.mtbiznes.pl/b2097-sensotworczosc.htm

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 1038
wrotki | 2017-07-01

Bardzo dobrze napisana książka o współczesnym sposobie pracy opartym na pracownikach wiedzy. Ta książka przeznaczona jest dla menadżerów, kierowników, dyrektorów - ogólnie rzecz biorąc wszelkiego rodzaju liderów, którzy chcą aby ich zespoły efektywnie pracowały. Książka ta pozwoliła mi usystematyzować swoją wiedzę w tym temacie oraz ją wzbogacić. Według autorów jest ona skierowana do ludzi pracujących w biznesie. Według mnie wiedza przedstawiona w tej książce odnosi się do wszystkich liderów nieważne w jakiej branży pracują. Zasady pracy opartej na wiedzy są uniwersalne i można je zastosować w każdej branży. Gorąco polecam :-)

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Nela i Artur. Koncert intymny Rubinsteinów

Jak z takiej pięknej (choć bez happy endu) historii miłosnej można zrobić taką szmirę? Litości. Nie ma tu literatury, jest za to grafomańska próba aut...

zgłoś błąd zgłoś błąd