Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Przepis na sprzedaż

Wydawnictwo: Onepress
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788324608904
liczba stron
168
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Wypracuj własny styl sprzedaży i obsługi klienta Sprawdź, jakie są Twoje mocne strony, a nad którymi cechami musisz popracować, wcielając się w rolę handlowca Znajduj argumenty dopasowane do oczekiwań klienta Twórz i prezentuj przekonujące oferty handlowe Studium przypadku: schematy rozmów z klientami w różnych sytuacjach handlowych Czy wiesz, że możesz sprawić, by to klient chciał z Tobą...

Wypracuj własny styl sprzedaży i obsługi klienta Sprawdź, jakie są Twoje mocne strony, a nad którymi cechami musisz popracować, wcielając się w rolę handlowca Znajduj argumenty dopasowane do oczekiwań klienta Twórz i prezentuj przekonujące oferty handlowe Studium przypadku: schematy rozmów z klientami w różnych sytuacjach handlowych Czy wiesz, że możesz sprawić, by to klient chciał z Tobą współpracować, by to jemu zależało na tym, żebyś go obsługiwał? Myślisz, że to jedynie marzenia, bo rynek jest zbyt konkurencyjny? Zastanów się więc, z ilu swoich dostawców jesteś tak naprawdę zadowolony. Jak często wychodzisz z banku, restauracji czy sklepu z uczuciem, że byłeś świetnie obsłużony? Że nie tylko dokonałeś satysfakcjonującego zakupu, ale także kontakt ze sprzedawcą sprawił Ci przyjemność? Naprawdę jest jeszcze wielkie pole do popisu! W tym podręczniku znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak spowodować, by klienci więcej i chętniej od Ciebie kupowali. Pamiętaj jednak, że sama książka nie działa. Przepis na ciasto nie jest ciastem. Ale mogę Ci coś obiecać -jeśli tylko konsekwentnie odrobisz zadanie, nie tylko przeczytasz, ale będziesz stosował kolejne przepisy, to sfinalizowanie transakcji będzie już tylko formalnością. Znajduj klientów, którzy chcą z Tobą rozmawiać. Sprzedawaj przez telefon. Umawiaj się na spotkania z przyjemnością. Aktywnie słuchaj klienta, by usłyszeć, co jest dla niego ważne. Sprzedawaj za pomocą pytań. Zwróć uwagę na to, że zastrzeżenie to jeszcze nie rozwiana wątpliwość. Pamiętaj, że dobrze załatwiona reklamacja to sposób na zdobycie klienta na całe życie. Bądź dobrze zorganizowany. Lepiej poradź sobie z własnym stresem. Jak to zrobić? Przeczytaj&…,

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (3)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 181
kasharos | 2014-12-07
książek: 764
Femme | 2011-08-25
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 61
Ingen | 2011-02-01
Na półkach: Przeczytane
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd