Dieta przeciwzapalna. Jak w 28 dni przywrócić równowagę organizmu i poczuć się lepiej

Tłumaczenie: Barbara Wnęk
Wydawnictwo: Wydawnictwo M
4,75 (4 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
1
6
0
5
2
4
0
3
0
2
1
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
The Juice's Lady Anti-Inflammation Diet
data wydania
ISBN
9788380210875
liczba stron
256
kategoria
poradniki
język
polski
dodała
Marzena

Bolą cię mięśnie? Odczuwasz zmęczenie? Masz problemy z nadwagą? Cherie Calbom, autorka bestsellerów na temat zdrowego odżywiania, dowodzi, że odpowiada za to przewlekły stan zapalny. Zmiana diety może przynieść natychmiastową ulgę. Autorka na podstawie wieloletniego doświadczenia opracowała takądietę. O jej skuteczności przekonało się wiele osób, które dzięki niej odzyskało radość życia. Ten...

Bolą cię mięśnie? Odczuwasz zmęczenie? Masz problemy z nadwagą? Cherie Calbom, autorka bestsellerów na temat zdrowego odżywiania, dowodzi, że odpowiada za to przewlekły stan zapalny.

Zmiana diety może przynieść natychmiastową ulgę. Autorka na podstawie wieloletniego doświadczenia opracowała takądietę. O jej skuteczności przekonało się wiele osób, które dzięki niej odzyskało radość życia.

Ten bogato ilustrowany poradnik zawiera kompletny program postępowania w przewlekłych stanach zapalnych, odpowiadających za codzienne dolegliwości. Zawiera ponad 75 przepisów na zdrowe posiłki, które pomogą wyeliminować wiele schorzeń

 

źródło opisu: Wydawnictwo M

źródło okładki: Wydawnictwo M

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (12)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 27
Aleksandra | 2017-11-19
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 19 listopada 2017

Wszystko spoko, jeżeli macie dużo czasu i pieniędzy. Jeżeli nie, to ewentualnie możecie postarać się poświęcić wszystkie inne przyjemności w imię diety.

Niektóre składniki są oderwane od polskiej rzeczywistości (nic w tym dziwnego, książka jest pisana na rynek amerykański): mirin, suszone koryntki, sól selerowa, aminokwasy kokosowe lub tamari, proteiny w proszku, nieaktywne płatki drożdżowe, estragon, kraby, dziki łosoś, mąka z marynaty trzcinowej lub tapioki, radicchio, pak choy, grzyby shiitake. Jeżeli nie przerażają was te nazwy i wiecie, gdzie możecie to kupić, to książkę polecam. Natomiast, jeżeli tak jak ja, nie macie pojęcia, co się tutaj właśnie wydarzyło, to może lepiej zacznijcie od czegoś prostrzego...

książek: 7
Mimi | 2018-01-01
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 01 stycznia 2018

Zgadzam się z opinią Aleksandry, książka nie jest dla ludzi gotujacych w Polsce. Składniki są wzięte z kosmosu o połowie nigdy nie słyszałam. Szczerze żałuję że kupiłam ta książkę, jedyne co można wykorzystać to przepisy na soki i smoothy.
Książka jest naszpikowana terminami, które są dobre dla dietetyka ale dla przeciętnego człowieka na nic się nie zdają. Ja kupiłam ją z myślę o potrawach przeciwzapalnych a jedyne co mogę wykorzystać to przepisy na soki.

książek: 1417
sigma122 | 2018-03-07
Przeczytana: 17 marca 2018
książek: 144
Izabela | 2018-01-03
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 54
Małgosia | 2017-08-14
Na półkach: Przeczytane
książek: 9
Madzia3231 | 2017-09-17
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 2460
Marzena | 2017-09-15
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 297
miamon | 2017-04-03
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 542
cuddle_me | 2017-03-18
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 2 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd