Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Marketing - Kotler Philip

Wydawnictwo: Rebis
7,38 (63 ocen i 9 opinii) Zobacz oceny
10
3
9
9
8
19
7
19
6
7
5
4
4
1
3
1
2
0
1
0
szczegółowe informacje
ISBN
8373015329
liczba stron
784
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Inne wydania

Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem Kellogg School of Management. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce . z jego wiedzy i doświadczenia korzystały takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin czy AT&&T. Fenomenem jest też Marketing, fundamentalne dzieło...

Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem Kellogg School of Management. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce . z jego wiedzy i doświadczenia korzystały takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin czy AT&&T. Fenomenem jest też Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera. Ta biblia menedżerów ukazuje się od ponad trzydziestu lat, nieustannie wzbudzając emocje oraz stanowiąc źródło wiedzy o marketingu. Podstawą tego wydania jest najaktualniejsza, zmieniona i uzupełniona jedenasta edycja amerykańska z 2003 roku. Choć to od dawna podstawowy podręcznik, autor wciąż zaskakuje trzeźwością spojrzenia, wnikliwością i umiejętnością przewidywania. Prezentując najnowsze pojęcia, teorie i strategie, kładzie nacisk na dostosowanie marketingu do warunków prowadzenia działalności gospodarczej. Umiejętne połączenie teorii z praktyką sprawia, że dzieło Kotlera jest nadal aktualne i żywe. Uaktualnione, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 2070
Lublinianka | 2012-09-19
Na półkach: Przeczytane, Ulubione

świetnie objaśnione zagadnienia, liczne schematy. Naprawdę można się dużo dowiedzieć. Na studiach dużo pomogła.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Polska odwraca oczy

"Polska odwraca oczy" to zbiór reportaży ukazujący wszelkie ułomności polskiego wymiaru sprawiedliwości. Ostatnio politycy na fali reformy s...

zgłoś błąd zgłoś błąd