Marketingowe strategie cen

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
7 (1 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
1
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8320810833
liczba stron
304
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodała
Victory

Autor, pracownik Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, omawia w książce kompletną procedurę projektowania strategii cen, uwzględniając współczesną wiedzę na temat decyzji cenowych i rozwiązania praktyczne w tym zakresie.

 

źródło opisu: https://merlin.pl/marketingowe-strategie-cen-grzeg...(?)

źródło okładki: https://merlin.pl/marketingowe-strategie-cen-grzeg...»

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (1)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 181
Victory | 2017-01-26
Na półkach: Przeczytane
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
Na półkach
pokaż wszystkie
zgłoś błąd zgłoś błąd