Szalona historia komputerów
- Kategoria:
- literatura młodzieżowa
- Seria:
- Docent Pięć Procent i…
- Wydawnictwo:
- Prószyński i S-ka
- Data wydania:
- 2017-01-24
- Data 1. wyd. pol.:
- 2017-01-24
- Liczba stron:
- 160
- Czas czytania
- 2 godz. 40 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788380970441
- Tagi:
- komputer historia komputery historia techniki historia komputerów mózg elektronowy
Takiej książki o komputerach jeszcze nie było!
Historię komputerów opowiadają Docent Pięć Procent oraz pies (πes). Obaj dali się „wessać” i z wnętrza komputera („sieci komputerowej”) przedstawiają nie tylko dzieje komputerów, ale też… gier, internetu itd. „Bo jak się jest w środku komputera – wie się o nim wszystko”.
Nieco szalona forma graficzna nawiązuje stylistycznie zarówno do bardzo popularnego Minecrafta, jak i wielu gier mobilnych, które wykorzystują modną teraz „kanciastą” oprawę. Jednocześnie jest to bezpośrednie nawiązanie do historii 8-bitowych komputerów, z którymi sentymentalnie związane jest całe pokolenie 30/40-letnich tatusiów oraz 50/60-letnich dziadków. Zarówno forma graficzna, jak i sposób narracji są na tyle uniwersalne, że z pewnością urzekną nie tylko sześciolatków, ale i dorosłych czytelników tej książki
Niezwykle lekka, ale bardzo rzetelna, jeśli chodzi o wiedzę, i fachowo skonsultowana opowieść „Szalona historia komputerów” może być wykorzystywana w różnorodnych działaniach edukacyjnych, m.in. w szkole.
Uwaga! Książka zawiera wiele „ukrytych” dodatków multimedialnych (wpisanie kodów z książki na www.docent5procent.pl będzie powodowało otworzenie filmów you tube i stron www).
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 30
- 15
- 6
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Opinia
Marcin Kozioł mnie zaskoczył. Bardzo pozytywnie. W przystępny sposób wykłada w książce podstawy podstaw, że się tak wyrażę. Wyjaśnia dzieciom, i mnie przy okazji, najważniejsze pojęcia terminy i zjawiska, które zebrane razem sprawiają, że nasze komputery działają.
Myślę, że tę książkę można dać dziecku mówiąc: „Ciekawy/a jesteś, dlaczego Twoja gra komputerowa wygląda tak a nie inaczej? Przeczytaj”. Powiem szczerze, że nawet dla mnie ta książka jest pomocna. Zrozumiałam, czym jest kodowanie i jak się je robi.
Na dodatek w książce, poza teorią, znajdują się zadania, które pomogą dziecku zrozumieć omawiane kwestie. Będzie to nie tylko ćwiczenie dla niego, ale też dla rodzica. Na końcu książki znajdują się odpowiedzi do zadań.
więcej na: domowaksiegarnia.blogspot.com
Marcin Kozioł mnie zaskoczył. Bardzo pozytywnie. W przystępny sposób wykłada w książce podstawy podstaw, że się tak wyrażę. Wyjaśnia dzieciom, i mnie przy okazji, najważniejsze pojęcia terminy i zjawiska, które zebrane razem sprawiają, że nasze komputery działają.
więcej Pokaż mimo toMyślę, że tę książkę można dać dziecku mówiąc: „Ciekawy/a jesteś, dlaczego Twoja gra komputerowa wygląda tak a...