Storytelling inspiracyjny
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Storyhill
- Data wydania:
- 2016-10-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2016-10-01
- Liczba stron:
- 139
- Czas czytania
- 2 godz. 19 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788394620202
- Tagi:
- storytelling story wystąpienia inspiracja biznes sprzedaż
RECENZJA KSIĄŻKI miesięcznik PERSONEL PLUS: Niniejsza książka pokaże Czytelnikowi, jak – krok po kroku – z pasją opowiadać inspirujące historie. W różnych sytuacjach: na spotkaniu z zarządem, podczas prezentacji handlowej czy w życiu prywatnym,np. na spotkaniu w szkole, na prośbę, by opowiedzieć, czym się zajmuje zawodowo. Jak skutecznie inspirować,zarządzać, występować publicznie i sprzedawać? Właśnie poprzez storytelling, który określony jest trzema słowami:„opowiem” „Ci” „historię”.
Autor, dzięki kolejnym 20 kartom, daje Czytelnikom wskazówki, w jaki sposób inspirować innych do działania – poprzez opowiadanie historii.
Które zasady wystąpień publicznych są ważne dla storytellingu?
Jak budować konkretną historię do konkretnej osoby?
Czym jest Filtr sensowności historii?
Jak sprawić, by nasz słuchacz wyobraził sobie siebie samego w opowiadanej przez Czytelnika historii?
Na te i wiele innych pytań znaleźć można odpowiedzi w tej jedynej w swoim rodzaju publikacji.
Książka dostępna na www.westhill.pl/storytelling
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 50
- 10
- 4
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Świetnie bawiłem się podczas lektury! Krótki rozdziały, celnie dobrane przykłady, inspirujące techniki. Nie wiem w jakim stopniu z nich skorzystam, ale lektura była dla mnie prawdziwą przyjemnością.
Świetnie bawiłem się podczas lektury! Krótki rozdziały, celnie dobrane przykłady, inspirujące techniki. Nie wiem w jakim stopniu z nich skorzystam, ale lektura była dla mnie prawdziwą przyjemnością.
Pokaż mimo toSłaba książka jeśli chodzi o temat storytellingu. Bardziej taka broszura dla początkujących.
Słaba książka jeśli chodzi o temat storytellingu. Bardziej taka broszura dla początkujących.
Pokaż mimo toNapisana żywym językiem dobra pozycja wprowadzająca w tematykę storytellingu. Podoba mi się również staranna szata edytorska, krótkie treściwe rozdziały i pomysł z kartami postaci. Warto.
Napisana żywym językiem dobra pozycja wprowadzająca w tematykę storytellingu. Podoba mi się również staranna szata edytorska, krótkie treściwe rozdziały i pomysł z kartami postaci. Warto.
Pokaż mimo toKrótka, ale bardzo treściwy zestaw zasad jak konstruować opowieść i jak ją "podrasować". Zasada + przykład -> dobra inspiracja. Czytając ją zobaczyłem jak swoją historię opowiedzieć w sposób atrakcyjny.
Krótka, ale bardzo treściwy zestaw zasad jak konstruować opowieść i jak ją "podrasować". Zasada + przykład -> dobra inspiracja. Czytając ją zobaczyłem jak swoją historię opowiedzieć w sposób atrakcyjny.
Pokaż mimo toNie lubię dawać niskich ocen i jednocześnie czuję się zwiedzony tak wysoką średnią tej pozycji. Słowo "biznes" w tytule jest dużym nadużyciem i stąd mój nie do końca pozytywny odbiór książki. Od początku denerwowało mnie marnotrawstwo papieru - estetycznie każda strona jest bardzo ładna, ale całą treść można zmieścić może na 30 stronach. Ponadto przykłady i techniki nie mają przełożenia na biznes, czego oczekiwałem. Powielił się tu schemat autora, którego bardziej fascynuje budowania opowieści fabularnych (np. do filmów),zaś nie ma np. ani jednego przykładu, jak sprzedać jakiś produkt, albo ideę za pomocą storytellingu.
Nie lubię dawać niskich ocen i jednocześnie czuję się zwiedzony tak wysoką średnią tej pozycji. Słowo "biznes" w tytule jest dużym nadużyciem i stąd mój nie do końca pozytywny odbiór książki. Od początku denerwowało mnie marnotrawstwo papieru - estetycznie każda strona jest bardzo ładna, ale całą treść można zmieścić może na 30 stronach. Ponadto przykłady i techniki nie...
więcej Pokaż mimo toPanie Krzysztofie, dziękuje za tak przystępnie napisaną książkę. Jestem człowiekiem, który musi często przemawiać i rozmawiać, a jednocześnie mam z tym duży problem. Szukałem czegoś, sam w sumie nie wiedziałem czego, co mi to ułatwi, ułatwi mi życie… I przyznam, ze na kilku szkoleniach byłem z wystąpień publicznych, ale to nie było to. Okazało się, ze ta książka i tak podana wiedza na temat opowiadania, to było właśnie to, czego mi trzeba. Dzięki, już raz pomogło!
Panie Krzysztofie, dziękuje za tak przystępnie napisaną książkę. Jestem człowiekiem, który musi często przemawiać i rozmawiać, a jednocześnie mam z tym duży problem. Szukałem czegoś, sam w sumie nie wiedziałem czego, co mi to ułatwi, ułatwi mi życie… I przyznam, ze na kilku szkoleniach byłem z wystąpień publicznych, ale to nie było to. Okazało się, ze ta książka i tak...
więcej Pokaż mimo toWszystkie biznesowe ksiażki, które lądują na mojej półce Top 10 mają dwie wspólne cechy: są niewielkie, esencjonalne, nie przegadane oraz w bardzo ciekawy sposób, najczęsciej za pomocą historii prezentują praktyczny model, który mogę stosować w mojej pracy.
Książka Storytelling Inspiracyjny Krzysztofa Filarskiego taka właśnie jest: na ok 130 stronach pokazuje model Opowiem - Ci - Historię a do tego modelu dorzuca 20 praktycznych technik. Ja to kupuję - czyli stosuję w życiu.
Dlatego stawiam ją na jednej półce z Jednominutowym managerem, "Kto zabrał mój ser", Czy ksiazkami Lencioniego
Wszystkie biznesowe ksiażki, które lądują na mojej półce Top 10 mają dwie wspólne cechy: są niewielkie, esencjonalne, nie przegadane oraz w bardzo ciekawy sposób, najczęsciej za pomocą historii prezentują praktyczny model, który mogę stosować w mojej pracy.
więcej Pokaż mimo toKsiążka Storytelling Inspiracyjny Krzysztofa Filarskiego taka właśnie jest: na ok 130 stronach pokazuje model...