Polsko-chiński i chińsko-polski słownik biznesowy

Wydawnictwo: Bohan
10 (2 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
2
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9789364328015
liczba stron
450
słowa kluczowe
chiński słownik
język
chiński
dodał
Marlena

„Polsko-chiński i chińsko-polski słownik biznesowy” to pierwsza na rynku polskim i chińskim publikacja, która obejmuje specjalistyczną terminologię biznesową. Słownik ten został stworzony przy współpracy z Bohan.pl, największym w Polsce internetowym słownikiem języka chińskiego (mandaryńskiego). Naszą misją jest wypełnienie luki - na polskim i chińskim rynku wydawniczym - publikacją, która...

„Polsko-chiński i chińsko-polski słownik biznesowy” to pierwsza na rynku polskim i chińskim publikacja, która obejmuje specjalistyczną terminologię biznesową. Słownik ten został stworzony przy współpracy z Bohan.pl, największym w Polsce internetowym słownikiem języka chińskiego (mandaryńskiego).

Naszą misją jest wypełnienie luki - na polskim i chińskim rynku wydawniczym - publikacją, która być może stanie się narzędziem usprawniającym komunikację pomiędzy polskimi i chińskimi przedsiębiorcami. Takiej publikacji dotychczas brakowało.

Od wielu lat mieszkamy i pracujemy w Chińskiej Republice Ludowej. Codziennie mamy styczność z ogólnopojętym biznesem pomiędzy naszymi krajami. Jesteśmy świadkami nieporozumień, które po części spowodowane są barierą językową i brakiem znajomości specjalistycznego słownictwa biznesowego.

Publikacja ta zawiera ponad 8000 haseł ściśle związanych z biznesem, ekonomią, handlem międzynarodowym, zarządzaniem, finansami oraz logistyką. Postanowiliśmy również dodać terminologię dotyczącą branż czy produktów związanych z polskim rynkiem, np. bursztyn czy górnictwo.

Słownik został podzielony na dwie części: polsko-chińską oraz chińsko-polską, w których hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej. Każde hasło opatrzone jest tłumaczeniem, transkrypcją pīnyīn, znakami uproszczonymi i tradycyjnymi oraz częścią mowy. Do wybranych haseł dodane zostały również przykładowe zdania, które ułatwią praktyczne wykorzystanie terminologii.

Publikując słownik biznesowy, chcielibyśmy zachęcić chińskich i polskich przedsiębiorców do zacieśnienia współpracy gospodarczej oraz otworzyć nowe możliwości komunikacyjne pomiędzy naszymi Państwami.

Wydanie I Polsko-chińskiego i chińsko-polskiego słownika biznesowego powstało jako projekt niekomercyjny, cena zakupu stanowi wyłącznie koszty realizacji projektu przez Wydawnictwo Bohan.

Adres URL producenta: www.bohan.pl

 

źródło opisu: www.bohan.pl

źródło okładki: http://bohan.pl/index.php/pl/sklep/hikashop-menu-f...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (2)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 1
arr | 2016-12-05
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 05 grudnia 2016
książek: 1
Marlena | 2016-12-03
Na półkach: Przeczytane
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
Na półkach
pokaż wszystkie
zgłoś błąd zgłoś błąd