Reklama a frazeologia

Wydawnictwo: Wydawnictwo Adam Marszałek
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Reklama a frazeologia. Teksty reklamowe jako źródło nowych frazeologizmów
data wydania
ISBN
9788374418904
liczba stron
132
język
polski

Praca będąca przedmiotem niniejszej recenzji stanowi dojrzałe studium naukowe... Autorka objawia się jako doświadczony znawca problematyki, jaką w przedłożonej pracy przedstawia. Jest to studium doskonale opracowane zarówno pod względem merytorycznym, jak i formalnym, starannie wykończone we wszystkich szczegółach. Autor omawia m.in. powiązania reklamy z kulturą. Reklamy wykorzystują...

Praca będąca przedmiotem niniejszej recenzji stanowi dojrzałe studium naukowe... Autorka objawia się jako doświadczony znawca problematyki, jaką w przedłożonej pracy przedstawia. Jest to studium doskonale opracowane zarówno pod względem merytorycznym, jak i formalnym, starannie wykończone we wszystkich szczegółach. Autor omawia m.in. powiązania reklamy z kulturą. Reklamy wykorzystują najpopularniejsze historyczne porzekadła, strofy poetyckie, cytaty z najpoczytniejszej beletrystyki i deformują ją na użytek reklamowania określonych produktów. W ten sposób oddziaływają negatywnie na literacką polszczyznę (Andrzej Pizkozub).

 

źródło opisu: http://ksiazki.wp.pl/bid,45221,tytul,Reklama-a-fra...(?)

źródło okładki: http://ksiazki.wp.pl/bid,45221,tytul,Reklama-a-fra...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd