Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę

Wydawnictwo: Onepress
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788324612628
liczba stron
280
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Reguły są przereklamowane! Nie bój się absurdalnych pomysłów Wprowadź w życie odrobinę szaleństwa Bądź zawsze krok przed innymi świat opiera się na regułach, a postęp na ich łamaniu. Stare i sprawdzone praktyki zarządzania i kierowania ludźmi są przede wszystkim stare. Nigdzie Cię nie doprowadzą, co najwyżej z powrotem dojdziesz do punktu wyjścia. Jeśli jesteś menedżerem, który nie boi się...

Reguły są przereklamowane! Nie bój się absurdalnych pomysłów Wprowadź w życie odrobinę szaleństwa Bądź zawsze krok przed innymi świat opiera się na regułach, a postęp na ich łamaniu. Stare i sprawdzone praktyki zarządzania i kierowania ludźmi są przede wszystkim stare. Nigdzie Cię nie doprowadzą, co najwyżej z powrotem dojdziesz do punktu wyjścia. Jeśli jesteś menedżerem, który nie boi się podejmowania dziwacznych decyzji i może zgodzić się na ryzyko śmieszności, przed Tobą świetlana przyszłość. Nie mówimy tu o dokonywaniu niepopularnych i kontrowersyjnych wyborów. Mowa o wprowadzaniu w życie pomysłów, których inni nawet nie traktują poważnie. Czas na wielki przełom w życiu Twojej firmy. Innowacyjność -to wytrych otwierający potężne drzwi do Twojego sukcesu. Wiesz, że nie będzie łatwo. Musisz nauczyć się patrzeć na wszystko z zupełnie nowej perspektywy. Musisz zacząć rozważać decyzje sprzeczne ze zdrowym rozsądkiem, a na dodatek zdać sobie sprawę, że rezultaty nie będą widoczne od zaraz. Jednak właśnie dlatego ludzie nazywają to wyzwaniem . I dlatego mogą temu sprostać tylko osoby o silnej osobowości, przebojowe, twórcze i błyskotliwe. Decyzja należy do Ciebie. Chcesz zostać przodownikiem świata biznesu czy dalej gonić w piętkę? Wypróbuj takie dziwaczne pomysły, jak: zachęcanie ludzi do ignorowania współpracowników i sprzeciwiania się przełożonym, zatrudnianie ludzi, których nie lubisz i w których towarzystwie źle się czujesz, planowanie realizacji przedsięwzięć absurdalnych i niepraktycznych, uczenie się wyłącznie na własnych błędach i ignorowanie dobrych rad, nagradzanie sukcesów oraz porażek i karanie braku działania. Sprawdź, jakie WYMIERNE korzyści przyniosą one Twojej firmie. Każda nowa idea na początku wygląda na niedorzeczną. Alfred North Whitehead Profesor Uniwersytetu Stanford, Robert Sutton, unikalnym głosem przekazuje ważne przesłanie na temat sposobów tworzenia nowych pomysłów oraz czerpania z nich zysków. Fast Company Jedna z najlepszych książek biznesowych roku. Harvard Business Review

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (2)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 3296
fiendishfiancee | 2016-07-06
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 45
Robert | 2015-05-03
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd