Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Propaganda

Wydawnictwo: Ig Publishing
7,5 (2 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
1
7
1
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9780970312594
liczba stron
168
język
angielski
dodała
Nebulka

“Bernays’s honest and practical manual provides much insight into some of the most powerful and influential institutions of contemporary industrial state capitalist democracies.”–Noam Chomsky A seminal and controversial figure in the history of political thought and public relations, Edward Bernays (1891-1995), pioneered the scientific technique of shaping and manipulating public opinion,...

“Bernays’s honest and practical manual provides much insight into some of the most powerful and influential institutions of contemporary industrial state capitalist democracies.”–Noam Chomsky

A seminal and controversial figure in the history of political thought and public relations, Edward Bernays (1891-1995), pioneered the scientific technique of shaping and manipulating public opinion, which he famously dubbed “engineering of consent.” During World War I, he was an integral part of the U.S. Committee on Public Information (CPI), a powerful propaganda apparatus that was mobilized to package, advertise and sell the war to the American people as one that would “Make the World Safe for Democracy". The CPI would become the blueprint in which marketing strategies for future wars would be based upon.

Bernays applied the techniques he had learned in the CPI and, incorporating some of the ideas of Walter Lipmann, became an outspoken proponent of propaganda as a tool for democratic and corporate manipulation of the population. His 1928 bombshell Propaganda lays out his eerily prescient vision for using propaganda to regiment the collective mind in a variety of areas, including government, politics, art, science and education. To read this book today is to frightfully comprehend what our contemporary institutions of government and business have become in regards to organized manipulation of the masses.

This is the first reprint of Propaganda in over thirty years, and features an introduction by Mark Crispin Miller.

 

źródło opisu: http://igpub.com/propaganda/

źródło okładki: http://igpub.com/propaganda/

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (13)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 267
Dawid | 2017-08-31
Na półkach: Przeczytane
książek: 537
Nebulka | 2016-10-29
Na półkach: Przeczytane, English
Przeczytana: 03 listopada 2016
książek: 359
kajman | 2017-12-03
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1101
Deckard | 2017-12-01
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 11
edops | 2017-11-28
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 91
Paweł Łangowski | 2017-07-29
Na półkach: Teraz czytam
książek: 201
tomek | 2017-07-21
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 560
Emila | 2017-05-31
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 373
ZielonyAbazur | 2017-05-01
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 672
HellAwaits | 2017-03-04
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 3 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd