Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii

Wydawnictwo: Helion, Onepress
7 (2 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
2
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788328324732
liczba stron
144
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
MikeC

Magia Google AdWords polega na tym, że skorzystać z niego może każdy reklamodawca, zarówno mała firma, jak i wielka korporacja, ponieważ warunkiem powodzenia kampanii nie jest wielkość środków zainwestowanych w reklamę. Sukces zależy w dużej mierze od wiedzy reklamodawcy na temat własnego produktu lub usługi (czy potrafisz np. w kilku prostych słowach opisać, dlaczego Twoja oferta jest...

Magia Google AdWords polega na tym, że skorzystać z niego może każdy reklamodawca, zarówno mała firma, jak i wielka korporacja, ponieważ warunkiem powodzenia kampanii nie jest wielkość środków zainwestowanych w reklamę. Sukces zależy w dużej mierze od wiedzy reklamodawcy na temat własnego produktu lub usługi (czy potrafisz np. w kilku prostych słowach opisać, dlaczego Twoja oferta jest wyjątkowa?), grupy docelowej i jej internetowych zwyczajów, a także narzędzia, jakim reklamodawca zamierza się posłużyć. W tym przypadku chodzi o system reklamy Google AdWords.

Perfekcyjnego wykorzystania systemu reklamowego Google’a można uczyć się samemu metodą prób i błędów. Oczywiście jest to skuteczny sposób, tyle że koszto- i czasochłonny. Czy istnieje lepszy? Od dawna wiadomo, że najlepszą metodą uczenia się jest podpatrywanie innych, w biznesie znane pod nazwą benchmarking. Snickers, BMW, Pepsi-Max, Tiger, BZ WBK i inni pokazani w książce giganci marketingu potrafili wycisnąć z AdWords sto procent jego możliwości. Doszli do tego, stopniowo poznając system od środka. Ty bądź sprytniejszy. Sięgnij po tę książkę i zabaw się w internetowego szpiega. Poznaj tajemnice skutecznych kampanii reklamowych, uruchom wyobraźnię i nakłoń Google AdWords do pracy na Twoją rzecz!

 

źródło opisu: http://onepress.pl/ksiazki/adwords-360-katalog-sku...(?)

źródło okładki: google

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (17)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 86
Beata | 2018-02-02
Na półkach: 2018, Przeczytane
książek: 65
7urbo | 2017-07-23
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 23 lipca 2017
książek: 41
phe | 2018-04-03
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 844
Annabelle | 2018-03-19
Na półkach: Teraz czytam
książek: 2647
Bartłomiej | 2018-02-10
Na półkach: Chcę przeczytać, PDF, EPUB
książek: 173
cre8f1 | 2018-01-20
Na półkach: Przeczytane
książek: 306
Joanna | 2018-01-08
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 823
propanibutan | 2017-11-20
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 215
PrzemaS_ | 2017-08-29
książek: 381
Daga | 2017-08-29
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 7 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd