Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka.

Wydawnictwo: Onepress
6 (1 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
1
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Kidnapped: How Irresponsible Marketers Are Stealing the Minds of Your Children
data wydania
ISBN
9788324603435
liczba stron
432
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Internet, telewizja i fast-food. A gdzie się podziały normalne dziecięce rozrywki? Dzieci spędzają jedną czwartą dnia przed telewizorem lub komputerem -- tyle czasu nie poświęcają na żadne inne czynności. Większość programów telewizyjnych zawiera podteksty erotyczne. 80% gier wideo propaguje przemoc. Odsetek dzieci otyłych rośnie w zastraszającym tempie. Wyliczać dalej? Dzieci zawsze były...

Internet, telewizja i fast-food.
A gdzie się podziały normalne dziecięce rozrywki?

Dzieci spędzają jedną czwartą dnia przed telewizorem lub komputerem -- tyle czasu nie poświęcają na żadne inne czynności. Większość programów telewizyjnych zawiera podteksty erotyczne. 80% gier wideo propaguje przemoc. Odsetek dzieci otyłych rośnie w zastraszającym tempie. Wyliczać dalej?

Dzieci zawsze były łatwym łupem złych i pazernych ludzi. Kiedyś harowały w kopalniach, w czasach wojen służyły w armii, a dziś machina komercji odziera je z ludzkich uczuć. Są bezbronne wobec zmasowanej reklamy i technik neuromarketingowych. Ale Ty bądź czujny. Chroń dzieci swoje i innych. Otwórz oczy na nieetyczny marketing. Wybieraj zdrowsze i lepsze produkty dla dzieci. Dowiedz się, jak:

- chronić umysł dziecka w wieku 3-7, 8-12, 13-15 i 16-19 lat,
- nauczyć dziecko umiaru w jedzeniu i piciu,
- chronić dzieci przed narkotykami, alkoholem i tytoniem,
- podsuwać dziecku pozytywne produkty i programy telewizyjne,
- prowadzić lobbing przeciwko szkodliwym produktom i programom telewizyjnym.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (5)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 299
Krystyna | 2012-11-20
Na półkach: Przeczytane
książek: 290
sooczek | 2015-07-23
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1
Suzan Ka | 2014-12-23
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1591
książek: 1064
gollunia | 2013-10-22
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd