Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Jak zwyciężać w pracy. Przywództwo wyższego stopnia w praktyce

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
9 (1 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
1
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788301162504
kategoria
poradniki
język
polski
dodał
youstyna

Osiągnij przywództwo wyższego stopnia - pozwól swoim pracownikom rozwinąć skrzydła! Przywództwo w najlepszym wydaniu to charakteryzujące się wzajemnym zaufaniem i szacunkiem partnerstwo pomiędzy dwojgiem ludzi, którzy wspólnie pracują, aby osiągnąć wspólny cel. W takim przypadku zarówno lider, jak i pracownik mają możliwość wywierania wpływu na siebie nawzajem. Obie strony odgrywają istotną...

Osiągnij przywództwo wyższego stopnia - pozwól swoim pracownikom rozwinąć skrzydła!

Przywództwo w najlepszym wydaniu to charakteryzujące się wzajemnym zaufaniem i szacunkiem partnerstwo pomiędzy dwojgiem ludzi, którzy wspólnie pracują, aby osiągnąć wspólny cel. W takim przypadku zarówno lider, jak i pracownik mają możliwość wywierania wpływu na siebie nawzajem. Obie strony odgrywają istotną rolę w podejmowaniu decyzji o bieżących sprawach. Innymi słowy takie przywództwo to „my” a nie „ja”.

(Fragment Wstępu)

Garry Ridge, dyrektor generalny firmy WD-40, przedstawia w tej książce system oceniania i motywowania pracowników stosowany w jego firmie oraz prezentuje swoją wizję przywództwa. Wyjaśnia, co należy zrobić, aby każdy pracownik stał się zwycięzcą - nie tylko świetnie wykonywał swoje zadania, ale też czuł się osobiście zaangażowany w wyniki przedsiębiorstwa. W drugiej części Ken Blanchard wyjaśnia, dlaczego system zarządzania ludźmi w WD-40 działa tak dobrze i co zrobić, żeby jego elementy skutecznie wprowadzić we własnej organizacji.

Książka jest doskonałą lekturą dla menedżerów, którzy chcą poprawić styl przywództwa w swoich organizacjach i dzięki temu osiągnąć lepsze wyniki.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (6)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 101
Enril | 2017-07-18
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 18 lipca 2017

Pierwszy styczność z tym autorem, ale jego wizja firmy mega mi odpowiada. Czyta się szybko i jest to wspaniały wstęp, żeby spojrzeć inaczej na pracowników. Plus za arkusze i pokazanie cyklu procesu, ale jak pisałem jest to wstęp. Książka nie pomoże Ci w momencie kryzysu podczas wdrażania a szybko opiszę idee.

książek: 214
eXeliza | 2017-10-22
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 2743
Klaudia | 2017-10-15
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1050
MikaDarka | 2017-06-18
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 25
Szymon | 2017-01-11
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 9932
Chaoticreader | 2016-10-07
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd