Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
10 (1 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
1
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788301183448
liczba stron
600
język
polski
dodała
Gaba_Okey

Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie. Marketing internetowy to...

Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie.
Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.

Z nowego wydania czytelnik dowie się:

jak mierzyć siłę i potencjał marki?
jak powinna być zbudowana platforma e-commerce?
dlaczego Content is The King?
czym jest marketing 3.0?
dokąd zmierzają socjal media?
dlaczego less is more?
jak dbać o klienta w sieci?
jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem?
o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać?
w jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing?
jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową?
jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?

 

źródło opisu: http://ksiegarnia.pwn.pl/

źródło okładki: http://www.empik.com/

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (16)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 703
Gaba_Okey | 2016-08-25
Przeczytana: 25 sierpnia 2016

Must have dla każdego marketingowca
To nowe wydanie książki „E-marketing”, wzbogacone o jeszcze większą wiedzę z zakresu e-marketingu i zbiór doświadczeń ludzi, którzy na co dzień pracują w świecie internetu. Jak podkreśla Jarosław Królewski i Paweł Sala, autorzy poszczególnych rozdziałów nie są zawodowymi publicystami, jednak muszę przyznać, że książka napisana jest lekko, zrozumiale i profesjonalnie. Widocznie praca w internecie wymaga dobrego warsztatu pisarskiego, bo każda część „E-marketingu” ma w sobie nie tylko sporą dawkę wiedzy, ale też jest po prostu zgrabnie zbudowana.

Social media, copywritng, marketing mobilny, monitoring internetu, obsługa klienta w sieci – to tylko kilka tematów zgłębianych w tej pozycji

Co znajdziecie w tej książce? Poruszana tematyka jest z jednej strony bardzo szeroka, ale też nie jest to wiedza ogólna. „E-marketing” podzielony jest na cztery części, każda dotyczy innego etapu w biznesie, a więc np. zaczynamy od „Podstawy – solidny Backgroud”, a...

książek: 872
Suomi | 2017-08-04
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1818
bastkk | 2017-05-06
książek: 35
noirrose | 2017-04-03
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 18
agladysz | 2017-03-22
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 29
nielubięczytać | 2017-03-21
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 514
Viviannna | 2017-03-16
Na półkach: Chcę przeczytać, Posiadam
książek: 394
Brb | 2017-02-24
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 343
Michał | 2017-01-20
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1573
Enzymopatia | 2017-01-16
Na półkach: Chcę przeczytać, Posiadam
zobacz kolejne z 6 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd