rozwińzwiń

Tim Ambler. Marketing od A do z.

Okładka książki Tim Ambler. Marketing od A do z. Tim Ambler
Okładka książki Tim Ambler. Marketing od A do z.
Tim Ambler Wydawnictwo: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu biznes, finanse
424 str. 7 godz. 4 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu
Data wydania:
1999-01-01
Data 1. wyd. pol.:
1999-01-01
Liczba stron:
424
Czas czytania
7 godz. 4 min.
Język:
polski
ISBN:
9788385441953
Średnia ocen

7,0 7,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Tajniki marketingu. Przewodnik po marketingu dla studentów MBA Tim Ambler, Patrick Barwise, Gregory S. Carpenter, Flora Kokkinaki, Philip Kotler, Leonard Lodish, Sean Meehan, Philip M. Parker
Ocena 9,0
Tajniki market... Tim Ambler, Patrick...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Posiadam
    1
  • Media_Komunikacja_Kultura
    1
  • Przeczytane
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Tim Ambler. Marketing od A do z.


Podobne książki

Okładka książki Geografia 1 (podręcznik licealny) Ewa Lipińska, Małgorzata Sobańska, Wojciech Wiecki
Ocena 7,0
Geografia 1 (p... Ewa Lipińska, Małgo...
Okładka książki Jak zarządzać dużymi projektami Bent Flyvbjerg, Dan Gardner
Ocena 7,3
Jak zarządzać ... Bent Flyvbjerg, Dan...
Okładka książki Instalacje fotowoltaiczne w systemie elektroenergetycznym. Jakość dostaw energii elektrycznej. Warunki techniczne przyłączenia instalacji PV Zbigniew Hanzelka, Krzysztof Piątek
Ocena 7,3
Instalacje fot... Zbigniew Hanzelka, ...

Przeczytaj także