Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Seth Godin. Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe.

Tłumaczenie: Ewa Borówka
Wydawnictwo: Helion, Onepress
7,5 (12 ocen i 3 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
3
8
2
7
5
6
2
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Small is the New Big
data wydania
ISBN
9788324608317
liczba stron
400
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Poważny biznes z przymrużeniem oka Kim są zmianoholicy? Czy to prawda, że wielkie marki niebawem wyginą? Co wspólnego ma krem do dekoracji deserów z modelem biznesowym? "Teraz małe jest wielkie..." to niezwykła, intrygująca książka, która wyróżnia się na tle innych poradników biznesowych. Znajdziesz w niej najciekawsze anegdoty oraz felietony autorstwa Setha Godina, słynnego na całym świecie...

Poważny biznes z przymrużeniem oka

Kim są zmianoholicy?
Czy to prawda, że wielkie marki niebawem wyginą?
Co wspólnego ma krem do dekoracji deserów z modelem biznesowym?
"Teraz małe jest wielkie..." to niezwykła, intrygująca książka, która wyróżnia się na tle innych poradników biznesowych. Znajdziesz w niej najciekawsze anegdoty oraz felietony autorstwa Setha Godina, słynnego na całym świecie teoretyka biznesu, a także autora licznych bestsellerów. Każdą historię przenika mądrość człowieka, który posiada niezwykły dar obserwacji otaczającego świata i potrafi dostrzec w nim to, czego większość z nas nie zauważa. Jego wnikliwe uwagi i spostrzeżenia zachwycają swoją prostotą i błyskotliwością. Sprawiają, że zaczynamy zastanawiać się nad tym, kim jesteśmy, co robimy, co kupujemy i dlaczego tak się dzieje.

Świat pędzi do przodu w szalonym tempie. Nadchodzi epoka anonimowości, w której każdy będzie mógł z łatwością ukryć się przed innymi i uniknąć odpowiedzialności za własne czyny. Powszechny dostęp do internetu, rosnąca popularność blogów, wszechobecność mediów, a także zacięta i bezpardonowa walka o klientów to nasza codzienna rzeczywistość. W dzisiejszych czasach sukces nie zależy już od tego, ile godzin spędzisz w pracy, lecz od tego, czy jesteś gotowy podjąć ryzyko. Musisz być niezwykły i oryginalny, w przeciwnym razie zginiesz w tłumie. Jeśli nie chcesz zostać w tyle w pogoni za klientem, przestrzegaj podstawowych zasad:

Szanuj konsumentów, ponieważ teraz mają większą władzę niż kiedykolwiek.
Nie stój w miejscu i bądź otwarty na zmiany.
Nie kłam i nie oszukuj, bo Twoi klienci zawsze się o tym dowiedzą.
A przede wszystkim pamiętaj, że duży rozmiar przestał być zaletą. Teraz małe jest wielkie!
"Jak możesz marnotrawić kolejny dzień i nie czerpać korzyści z największej przemiany, która dotyka nasze pokolenie? Jak śmiesz zadowalać się miernotą, skoro współczesny świat stwarza Ci warunki do bycia wyjątkowym?" Seth Godin -- autor

 

źródło opisu: http://onepress.pl/ksiazki/teraz-male-jest-wielkie...(?)

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (75)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 33
Wojciech Głąbiński | 2010-12-21
Na półkach: Ulubione, Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 2009 rok

Obowiązkowa lektura dla przedsiębiorców, którzy szukają inspiracji i pomysłów. Masa ciekawych historyjek biznesowych, zebranych w katalog spraw ważnych i bardzo na czasie.

książek: 108
Goldie | 2016-10-11
Przeczytana: 11 października 2016

Książka jest składanką z różnych wpisów z bloga autora. I to czasami przeszkadza, bo zakres tematów jest bardzo szeroki - od prywatnych przemyśleń, przez notatki o działaniach różnych firm (głównie amerykańskich) lub doświadczenia z pracy autora, po porady w kwestiach marketingu i obsługi klienta. I jak to w takiej zbiorówce - jedne bardzo ciekawe, a inne słabe. Jednak w kilku tematach autor konsekwentnie powtarza szefom dużych i małych firm, że trzeba być uczciwym względem konsumenta, co mi się bardzo podobało. Jest też kilka ciekawych porad dla marketingowców i przedsiębiorców, np. "Konsumenci nie kupują tego, czego potrzebują. Kupują to, czego pragną." i "Produkt skierowany do wszystkich rzadko dociera do kogokolwiek.". Niektóre wpisy nieco się przedawniły (np. o darmowym wifi), choć powstały chyba na początku lat 2000. Na końcu książki jest ciekawy dodatek dla blogerów i osób tworzących własne strony - sporo porad w tych kwestiach pod kątem zaciekawienia klientów...

książek: 187
Łukasz Chrzanowski | 2012-03-22
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Super książka dla tych co chcą zmienić coś w swoim życiu finansowym polecam.

książek: 78
Kaminska | 2016-05-23
Na półkach: Przeczytane
książek: 1859
ZaaQazany | 2015-10-12
Na półkach: ZaaQ'15, Przeczytane
Przeczytana: 12 grudnia 2015
książek: 88
Marcin Kawa | 2015-03-27
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 02 kwietnia 2015
książek: 195
karioka | 2015-01-29
Na półkach: Posiadam, Ulubione, Przeczytane
książek: 325
Paweł | 2013-12-03
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 3317
Krystian P | 2013-09-27
Na półkach: Przeczytane, Ulubione
książek: 181
Netka82 | 2012-12-25
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 26 grudnia 2012
zobacz kolejne z 65 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd