Seth Godin. Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe.
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- Small is the New Big
- Wydawnictwo:
- Helion, Onepress
- Data wydania:
- 2007-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2007-01-01
- Liczba stron:
- 400
- Czas czytania
- 6 godz. 40 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788324608317
- Tłumacz:
- Ewa Borówka
- Tagi:
- marketing inspiracja blog bloger blogować
Poważny biznes z przymrużeniem oka
Kim są zmianoholicy?
Czy to prawda, że wielkie marki niebawem wyginą?
Co wspólnego ma krem do dekoracji deserów z modelem biznesowym?
"Teraz małe jest wielkie..." to niezwykła, intrygująca książka, która wyróżnia się na tle innych poradników biznesowych. Znajdziesz w niej najciekawsze anegdoty oraz felietony autorstwa Setha Godina, słynnego na całym świecie teoretyka biznesu, a także autora licznych bestsellerów. Każdą historię przenika mądrość człowieka, który posiada niezwykły dar obserwacji otaczającego świata i potrafi dostrzec w nim to, czego większość z nas nie zauważa. Jego wnikliwe uwagi i spostrzeżenia zachwycają swoją prostotą i błyskotliwością. Sprawiają, że zaczynamy zastanawiać się nad tym, kim jesteśmy, co robimy, co kupujemy i dlaczego tak się dzieje.
Świat pędzi do przodu w szalonym tempie. Nadchodzi epoka anonimowości, w której każdy będzie mógł z łatwością ukryć się przed innymi i uniknąć odpowiedzialności za własne czyny. Powszechny dostęp do internetu, rosnąca popularność blogów, wszechobecność mediów, a także zacięta i bezpardonowa walka o klientów to nasza codzienna rzeczywistość. W dzisiejszych czasach sukces nie zależy już od tego, ile godzin spędzisz w pracy, lecz od tego, czy jesteś gotowy podjąć ryzyko. Musisz być niezwykły i oryginalny, w przeciwnym razie zginiesz w tłumie. Jeśli nie chcesz zostać w tyle w pogoni za klientem, przestrzegaj podstawowych zasad:
Szanuj konsumentów, ponieważ teraz mają większą władzę niż kiedykolwiek.
Nie stój w miejscu i bądź otwarty na zmiany.
Nie kłam i nie oszukuj, bo Twoi klienci zawsze się o tym dowiedzą.
A przede wszystkim pamiętaj, że duży rozmiar przestał być zaletą. Teraz małe jest wielkie!
"Jak możesz marnotrawić kolejny dzień i nie czerpać korzyści z największej przemiany, która dotyka nasze pokolenie? Jak śmiesz zadowalać się miernotą, skoro współczesny świat stwarza Ci warunki do bycia wyjątkowym?" Seth Godin -- autor
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 101
- 18
- 10
- 4
- 3
- 3
- 2
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Seth Godin. Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe.
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Książka jest składanką z różnych wpisów z bloga autora. I to czasami przeszkadza, bo zakres tematów jest bardzo szeroki - od prywatnych przemyśleń, przez notatki o działaniach różnych firm (głównie amerykańskich) lub doświadczenia z pracy autora, po porady w kwestiach marketingu i obsługi klienta. I jak to w takiej zbiorówce - jedne bardzo ciekawe, a inne słabe. Jednak w kilku tematach autor konsekwentnie powtarza szefom dużych i małych firm, że trzeba być uczciwym względem konsumenta, co mi się bardzo podobało. Jest też kilka ciekawych porad dla marketingowców i przedsiębiorców, np. "Konsumenci nie kupują tego, czego potrzebują. Kupują to, czego pragną." i "Produkt skierowany do wszystkich rzadko dociera do kogokolwiek.". Niektóre wpisy nieco się przedawniły (np. o darmowym wifi),choć powstały chyba na początku lat 2000. Na końcu książki jest ciekawy dodatek dla blogerów i osób tworzących własne strony - sporo porad w tych kwestiach pod kątem zaciekawienia klientów przedstawianymi tematami na stronach internetowych.
Książka jest składanką z różnych wpisów z bloga autora. I to czasami przeszkadza, bo zakres tematów jest bardzo szeroki - od prywatnych przemyśleń, przez notatki o działaniach różnych firm (głównie amerykańskich) lub doświadczenia z pracy autora, po porady w kwestiach marketingu i obsługi klienta. I jak to w takiej zbiorówce - jedne bardzo ciekawe, a inne słabe. Jednak w...
więcej Pokaż mimo toSuper książka dla tych co chcą zmienić coś w swoim życiu finansowym polecam.
Super książka dla tych co chcą zmienić coś w swoim życiu finansowym polecam.
Pokaż mimo toObowiązkowa lektura dla przedsiębiorców, którzy szukają inspiracji i pomysłów. Masa ciekawych historyjek biznesowych, zebranych w katalog spraw ważnych i bardzo na czasie.
Obowiązkowa lektura dla przedsiębiorców, którzy szukają inspiracji i pomysłów. Masa ciekawych historyjek biznesowych, zebranych w katalog spraw ważnych i bardzo na czasie.
Pokaż mimo to