Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
7,5 (2 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
1
7
1
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Value Proposition Design
data wydania
ISBN
9788363662431
liczba stron
286
słowa kluczowe
biznes, finanse
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Masz dość nieproduktywnych spotkań, inwestowania w pomysły, które zawodzą i uśmiercania projektów, które początkowo obiecywały tak wiele? Chcesz wiedzieć na starcie, czy nowy produkt Twojej firmy ma realne szanse powodzenia? Jeśli od lat marzy Ci się sprytne narzędzie, które pozwoliłoby Ci precyzyjnie tworzyć oferty odpowiadające rzeczywistym potrzebom Twoich klientów, to nie mogłeś lepiej...

Masz dość nieproduktywnych spotkań, inwestowania w pomysły, które zawodzą i uśmiercania projektów, które początkowo obiecywały tak wiele?
Chcesz wiedzieć na starcie, czy nowy produkt Twojej firmy ma realne szanse powodzenia?

Jeśli od lat marzy Ci się sprytne narzędzie, które pozwoliłoby Ci precyzyjnie tworzyć oferty odpowiadające rzeczywistym potrzebom Twoich klientów, to nie mogłeś lepiej trafić!

Projektowanie propozycji wartości pomoże Ci:
* zrozumieć najlepsze wzorce kreowania wartości,
* zbliżyć się do Twoich klientów i poznać ich oczekiwania,
* zwiększyć doświadczenie i zakres kompetencji Twojego zespołu projektowego,
* uniknąć marnowania czasu na pomysły, które się nie sprawdzą,
* projektować, testować i dostarczać konsumentom dokładnie te produkty i usługi, które trafią później do ich zakupowego koszyka.

To książka pełna praktycznych ćwiczeń, narzędzi i ilustracji, które od razu pomogą Ci usprawnić proces tworzenia oferty wartości, a jeśli dopiero zastanawiasz się nad otwarciem nowego biznesu – zweryfikować, czy Twój pomysł rzeczywiście spotka się z zainteresowaniem na rynku.

To idealna lektura dla menedżerów produktów, dla osób zarządzających projektami oraz wszystkich, którym zależy, by inwestować wyłącznie w dochodowe pomysły.

 

źródło opisu: http://sklep.hbrp.pl/wydawnictwa-hbrp/projektowani...(?)

źródło okładki: http://sklep.hbrp.pl/wydawnictwa-hbrp/projektowani...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (17)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 202
ivyzet | 2017-05-29
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 08 czerwca 2016

przydatna propozycja dla każdego kreatora rozwiązań/ produktów dla klientów - od pudełka zapałek przez usługi finansowe po samoloty :-).

książek: 185
Krzysztof Rynkiewicz | 2017-07-02
Na półkach: Przeczytane
książek: 56
chimczak | 2017-10-18
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 3797
Krystian P | 2017-10-15
książek: 53
rapi | 2017-10-12
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 28
LewandowskiPiotr | 2017-09-25
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 92
AgnieszkaR | 2017-09-02
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 702
Rixiu | 2017-07-12
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 241
Kasia | 2017-07-10
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 16
Raphael103 | 2017-05-30
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 7 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd