Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Podstawy kompleksowego zarządzania jakością TQM. Wydanie 3.

Wydawnictwo: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
ISBN
8374171786
liczba stron
389
kategoria
biznes, finanse
język
polski

TQM postrzegane jest przez jednych jako niezbędny element osiągnięcia konkurencyjności i warunek sukcesu na rynku a przez innych jako przejściowa moda w zarządzaniu nie przynosząca w dodatku organizacji żadnych wymiernych korzyści.&& W pracy podjęto próbę przedstawienia podstawo

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (7)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 1
terki | 2015-01-20
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1
sandra_korsak | 2014-05-12
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 2
Sylwia Flis | 2013-06-17
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1
Atta | 2011-08-25
Na półkach: Teraz czytam
książek: 1
lejdili | 2011-02-17
Na półkach: Teraz czytam
książek: 395
mimbla78 | 2010-11-21
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 2750
kamk | 2010-07-29
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd