Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Public relations na rynku książki

Wydawnictwo: Biblioteka Analiz
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788389143808
liczba stron
96
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Książka przedstawia użyteczne przykłady wykorzystania public relations w służbie branży wydawniczej. Dzięki niej możesz poznać zarówno samo zagadnienie, ale również praktyczne zastosowania narzedzi PR w obszarze media relations, komunikacji z czytelnikami, budowaniu wizerunku wydawnictw oraz ich produktów.

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (6)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 300
Krystyna | 2016-11-30
Na półkach: Przeczytane
książek: 35
Róża Florczyk | 2015-04-14
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 473
portokolada | 2013-10-28
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 942
Bukiet Bukietov | 2013-09-03
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 2365
Figunia33 | 2013-06-20
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: październik 2009
książek: 677
Joanna | 2011-11-30
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd