Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Psychologia szefa. Wydanie II

Wydawnictwo: Onepress
7,36 (55 ocen i 12 opinii) Zobacz oceny
10
3
9
10
8
13
7
17
6
8
5
0
4
2
3
2
2
0
1
0
szczegółowe informacje
ISBN
9788324618392
liczba stron
304
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Ta książka nie jest teoretycznym ględzeniem, ani zbiorem pouczeń i przechwałek. Daje możliwość głębszej refleksji, ale jednocześnie pokazuje, jak można konkretnie działać, aby chronić specyficzne dla każdego szefa interesy i wartości. Psychologia szefa pomaga zrozumieć i zastosować zapomniane mechanizmy psychologiczne,ale z uwzględnieniem specyfiki polskich szefów i polskich podwładnych. Ta...

Ta książka nie jest teoretycznym ględzeniem, ani zbiorem pouczeń i przechwałek. Daje możliwość głębszej refleksji, ale jednocześnie pokazuje, jak można konkretnie działać, aby chronić specyficzne dla każdego szefa interesy i wartości. Psychologia szefa pomaga zrozumieć i zastosować zapomniane mechanizmy psychologiczne,ale z uwzględnieniem specyfiki polskich szefów i polskich podwładnych. Ta książka zawiera wiele konkretnych narzędzi, sposobów i bezpiecznych algorytmów działania, które pozwalają

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (156)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 1816
Ryu | 2012-02-14
Przeczytana: 14 lutego 2012

Książka zawiera dużo praktycznych porad, jak radzić sobie z konkretnymi sytuacjami, wręcz gotowe skrypty rozmów. Pod tym względem jest bardzo użyteczna, wchodzi głęboko w temat i eksploruje wiele jego aspektów. Niewątpliwie będzie użyteczna...
...głównie dla kierowników, którzy lubią mieć władzę. I dla tych, którzy już są autentycznymi liderami i potrafią porwać za sobą tłumy, więc potrafią takie pozycje czytać krytycznie. "Psychologia szefa" to pójście na łatwiznę - po wprowadzeniu w życie tych porad można być dobrym szefem, ale nigdy nie będzie się wybitną osobą, która NAPRAWDĘ jest w stanie zmotywować pracownika do pracy.
Jakkolwiek autorzy uczą, by pracowników traktować z szacunkiem i pokazują, jak to robić, proponują manipulację (jako coś zupełnie OK) i coraz ostrzej współcześnie krytykowane zarządzanie "kijem i marchewką", które ma wiele wad. Proponowany przez nich model szefa zaiste wiąże się z samotnością - bo ten, kto ma władzę i musi walczyć o jej utrzymanie, zawsze...

książek: 136
Adam Kopeć | 2012-07-16
Na półkach: Przeczytane

Szef to zawód

Kim jest szef? To czło­wiek, któ­rego zada­niem jest kie­ro­wa­nie i zarzą­dza­nie ludźmi.

A dla­czego szef to zawód, a przy­naj­mniej powi­nie­neś go tak trak­to­wać? Bo jeśli szef to zawód, to możesz się go nauczyć. Jako szef możesz być coraz bar­dziej sku­teczny. Możesz zwięk­szyć swoje umie­jęt­no­ści w kie­ro­wa­niu i zarzą­dza­niu ludźmi.

I naj­waż­niej­sze — szef to zawód, bo Ci płacą. Nie ważne, czy jesteś kie­row­ni­kiem, mena­ge­rem, dyrek­to­rem czy pro­wa­dzisz biz­nes. Za zawód szefa dosta­jesz pie­nią­dze. Ilość pie­nię­dzy jakie dosta­jesz bar­dzo zależy od Two­ich umie­jęt­no­ści jako szefa, od umie­jęt­no­ści kie­ro­wa­nia i zarzą­dza­nia ludźmi.

Według Jerzego Guta i Woj­cie­cha Hamana szef to bar­dzo ważny zawód. Jest on czę­sto źle rozumiany.

Typowy obraz szefa

Jaki jest typowy obraz szefa jaki masz w gło­wie? Czy to ten „gość”, który zleca Ci kolejne zada­nia, dokłada dodat­kową pracę, zwięk­sza cią­gle wyma­ga­nia i karze jeśli ich nie spełnisz.
...

książek: 324
Kelebrindal | 2011-04-28
Przeczytana: 26 kwietnia 2011

Szef to zawód. Trudny zawód, bo wymagający wcielania się w różnorakie role, zależnie od sytuacji. Dobry szef musi być nauczycielem, psychologiem, "motywatorem", a jednocześnie musi potrafić utrzymać cały zespół w ryzach bez siania terroru.

O tym właśnie jest ta książka. O tym, że przy odrobinie wysiłku, cierpliwości oraz elementarnej znajomości psychologii zachowań ludzkich można być dobrym, szanowanym, ale i lubianym managerem. Jak karać, nagradzać, zarządzać konfliktem między podwładnymi i uczyć ich odpowiedzialności? Autorzy jasno wytykają błędy popełniane przez polskich szefów, jednocześnie pokazując proste mechanizmy rozwiązywania trudnych i skomplikowanych sytuacji.

Plusem książki jest fakt, iż jest ona napisana przystępnym językiem, bez zbytniego nadęcia, a co najważniejsze opiera się na praktyce w polskich firmach, w polskiej rzeczywistości. Każdy, kto zarządza choćby najmniejszym zespołem powinien przeczytać tę książkę. Również każdy, kto w przyszłości chciałby...

książek: 152
Nina | 2011-04-02
Przeczytana: 02 kwietnia 2011

Bardzo pożyteczna książka, przyda się w zawodzie:)

Do kolekcji i biblioteczki podręcznej

książek: 307
Krystian | 2016-03-03
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 15 lutego 2016

Po prostu rewelacja. Nie ma co się rozpisywać - książka zdecydowanie dla każdego praktyka zarządzania, który ma coś wspólnego z ludźmi (a kto nie ma w tej działce?).
Również dla początkujących będzie stanowić świetny drogowskaz postępowania.
Książka warta swojej wysokiej ceny.

książek: 11
Anna | 2014-12-16
Na półkach: Posiadam, Przeczytane

Prosto, z sensem i na temat. Widać, że autorzy mają nie tylko wiedzę, ale przede wszystkim praktykę i lata szkoleń za sobą. Polecam szczególnie młodym managerom.

książek: 520
Kamila | 2014-11-15
Na półkach: Przeczytane

W książce przedstawiono scenki z życia codziennego w firmie, które jak się okazuje mądry manager może rozwiązać po ludzku i z wzajemnym szacunkiem. Polecam!

książek: 102
sowka5 | 2012-05-06
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Przydatna. Każdy szef powinien się z nią zapoznać. Ten z wieloletnią praktyką również. Mi pomogła.

książek: 186
Łukasz Chrzanowski | 2015-03-09
Na półkach: Przeczytane

Jedna z ciekawszych pozycji dla szefa ale nie tylko dla niego. Bo w wielu przypadkach chcemy czy nie musimy rozkazywać. Manipulacja nagrodami i karami nie jest wystarczająca by stworzyć kulturę w firmie czy rodzinie.

http://wojownikpokoju.pl/pl/blog/2015/02/szef-to-zawod-1/ - recenzja książki

książek: 90
Drwal | 2014-12-22
Na półkach: Pieniądze, Przeczytane

Książka przeczytana, wnioski wyciągnięte. Pytanie brzmi, czy zrobiłeś Czytelniku coś poza odłożeniem książki na półkę? :)

zobacz kolejne z 146 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd