Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Marketing polityczny

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
5,8 (10 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
1
8
0
7
2
6
3
5
3
4
0
3
0
2
1
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
830113755X
liczba stron
360
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Książka traktuje o mechanizmach zdobycia władzy we współczesnej kampanii wyborczej. Prezentuje fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego jako element komunikowania politycznego, na podstawie kampanii prezydenckich w USA i w Polsce. Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. z jednej strony, książka ta...

Książka traktuje o mechanizmach zdobycia władzy we współczesnej kampanii wyborczej. Prezentuje fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego jako element komunikowania politycznego, na podstawie kampanii prezydenckich w USA i w Polsce. Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, ułatwiających kształtowanie postaw wyborców i zdobywanie ich głosów. Pozycja ta więc będzie przydatna i zainteresuje zarówno studentów kierunków humanistycznych, zarządzania i marketingu, specjalistów zajmujących się marketingiem, reklamą czy public relations, jak i polityków oraz osoby zainteresowane mechanizmami rywalizacji wyborczej.Autor książki, Marek Mazur, jest adiunktem w Instytucie Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu śląskiego w Katowicach. od kilku lat zajmuje się tematyką marketingu politycznego.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (21)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 1369
Mateusz | 2017-01-23
Na półkach: Przeczytane
książek: 364
ZielonaPoziomka | 2015-08-12
Przeczytana: 2009 rok
książek: 342
korzan | 2015-01-18
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 12 stycznia 2015
książek: 1031
Rigor | 2014-11-27
książek: 689
Carrotka89 | 2013-08-09
Na półkach: Przeczytane
książek: 387
TeaRoseGarden | 2013-02-09
Na półkach: Przeczytane
książek: 261
SłowiAnka | 2013-02-04
książek: 964
Kasia | 2012-09-14
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 103
Anna Mikołajewska | 2011-08-01
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: czerwiec 2005
książek: 857
nicavera | 2011-04-10
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: kwiecień 2011
zobacz kolejne z 11 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd