Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Kompetencje przedsiębiorstwa. Od określania kompetencji do zbudowania strategii

Wydawnictwo: Placet
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8385428577
liczba stron
156
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Seria: Biblioteka biznesmenaProf. dr hab. Mariusz Bratnicki kierownik Zakładu Zarządzania Zmianami Organizacyjnymi w Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Od prawie trzydziestu lat zajmuje się problematyką zarządzania. Jest autorem lub współautorem kilku książek i ponad 200 artykułów z tej dziedziny, wydanych w Polsce i zagranicą. Pracował jako konsultant w kilkudziesięciu firmach współdziałając...

Seria: Biblioteka biznesmenaProf. dr hab. Mariusz Bratnicki kierownik Zakładu Zarządzania Zmianami Organizacyjnymi w Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Od prawie trzydziestu lat zajmuje się problematyką zarządzania. Jest autorem lub współautorem kilku książek i ponad 200 artykułów z tej dziedziny, wydanych w Polsce i zagranicą. Pracował jako konsultant w kilkudziesięciu firmach współdziałając w niektórych przypadkach z zagranicznymi firmami. Jego zainteresowania naukowe skupiają się obecnie na współczesnych dylematach zarządzania strategicznego ze szczególnym uwzględnieniem problemów kompetencji przedsiębiorstwa, kapitału intelektualnego firmy, zarządzania paradoksami.Dużo napisano na temat tego, czym są kompetencje przedsiębiorstwa, ale niewiele informacji podpowiada, jak praktycznie wykorzystać to podejście. W prezentowanym opracowaniu wskazane zostanie powiązanie między kompetencjami, zdolnościami, procesami i zasobami przedsiębiorstwa. Następnie sporządzony zostanie opis kompetencji przedsiębiorstwa na tle podstawowych problemów zarządzania strategicznego, a zwłaszcza z perspektywy zdobywania i utrzymywania przewagi konkurencyjnej. W końcu zostanie scharakteryzowany szczegółowy proces badania i szacowania kompetencji, za pomocą którego kadra zarządzająca rozpozna potencjał strategiczny przedsiębiorstwa oraz sformułuje kierunki jego rozwoju.Opracowanie to skupione jest wokół kilku podstawowych pytań: Jakie konsekwencje dla działalności menedżerskiej wynikają z potraktowania przedsiębiorstwa jako wiązki zasobów i kompetencji? Na czym polega istota kompetencji przedsiębiorstwa i jaka jest ich rola w zdobywaniu i utrzymywaniu przewagi konkurencyjnej? Jak odwzorować kompetencje przedsiębiorstwa? Jakie są rodzaje zasobów przedsiębiorstwa i w jaki sposób oszac

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (1)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 1
Bogumiła | 2015-04-17
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd