Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Marketing w teorii i praktyce

7 (2 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
2
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8372053367
liczba stron
368
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Nie ma nic bardziej praktycznego od dobrej teoriiAlbert EinsteinSzybko następujące zmiany w gospodarce, powodowane postępem technicznym i społecznym oraz procesem globalizacji, wywołują zarówno potrzebę poznania aktualnych trendów i praw marketingu, jak i rosnące zainteresowanie stosowaniem tej dziedziny wiedzy w praktyce. Teorie marketingu zbudowano na bazie obserwacji i analiz sukcesów oraz...

Nie ma nic bardziej praktycznego od dobrej teoriiAlbert EinsteinSzybko następujące zmiany w gospodarce, powodowane postępem technicznym i społecznym oraz procesem globalizacji, wywołują zarówno potrzebę poznania aktualnych trendów i praw marketingu, jak i rosnące zainteresowanie stosowaniem tej dziedziny wiedzy w praktyce. Teorie marketingu zbudowano na bazie obserwacji i analiz sukcesów oraz porażek rynkowych tysięcy firm na całym świecie. Celem książki jest przedstawienie zasad marketingowego sposobu podejmowania decyzji w przedsiębiorstwie. Lektura prezentowanego podręcznika umożliwi Czytelnikowi nie tylko zdobycie niezbędnej wiedzy z zakresu marketingu, lecz także podpowie rozwiązania konkretnych problemów, z którymi spotykają się zarządzający przedsiębiorstwami. Publikacja składa się z dwóch części teoretycznej i praktycznej. Napisana została przez doświadczonych wykładowców i jednocześnie praktyków, z myślą o potrzebach studentów wyższych uczelni i osób zajmujących się marketingiem zawodowo.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (5)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 369
ItsLenny | 2015-03-28
Na półkach: Przeczytane
książek: 2118
JoAnna | 2013-12-18
książek: 8793
Chaoticreader | 2016-04-13
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 758
książek: 652
Mariusz Protaczyk | 2016-01-08
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd