Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Konsument na rynku. Zachowania, modele, aplikacje

Wydawnictwo: Difin
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8372514887
liczba stron
278
kategoria
biznes, finanse
język
polski

We współczesnej gospodarce rynkowej konsument odgrywa bardzo ważną rolę. To on swoimi decyzjami potwierdza lub podważa zasadność przyjętych kierunków działania przedsiębiorstw i w znacznym stopniu określa ich siłę ekonomiczną. Zamierzeniem autorów książki było kompleksowe ukazanie złożonej problematyki związanej z konsumentem, jego miejscem w układzie rynkowym oraz kształtowaniem się rynkowych...

We współczesnej gospodarce rynkowej konsument odgrywa bardzo ważną rolę. To on swoimi decyzjami potwierdza lub podważa zasadność przyjętych kierunków działania przedsiębiorstw i w znacznym stopniu określa ich siłę ekonomiczną. Zamierzeniem autorów książki było kompleksowe ukazanie złożonej problematyki związanej z konsumentem, jego miejscem w układzie rynkowym oraz kształtowaniem się rynkowych zachowań konsumentów. Atutem tej książki jest zaprezentowanie problematyki zachowań konsumentów w ujęciu modelowym. W pracy przedstawiono wiele nowych zagadnień związanych z modelowaniem zachowań konsumentów na rynku, a także proces budowy modeli na wybranych rynkach i sposoby ich praktycznego wykorzystania. Należy podkreślić, iż książka ta ukazuje konsumenta zarówno jako obiekt, którego decyzje są kształtowane przez rynek, jak i również jako jednostkę aktywnie kształtującą swoje otoczenie. Problematyka związana z konsumentem i jego rynkowymi zachowaniami została tak dobrana, aby sprzyjała przydatności książki dla badaczy tego problemu, osób zajmujących się programowaniem zjawisk rynkowych, studentów oraz praktyków, w szczególności pracowników działów marketingowych w firmach, agencji badań rynku czy też agencji reklamowych.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (2)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 3864
litpawel | 2015-07-28
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 356
Krystyna Szczepaniak | 2012-10-14
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd