Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Praktyka sprzedaży. Jak postępować z trudnym klientem

Wydawnictwo: StudioEMKA
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
ISBN
8391973204
liczba stron
517
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Ta książka oferuje ci skuteczne metody na każdą fazę rozmowy sprzedaży czy rozmowy doradczej: od przygotowania mentalnego do kontaktu z klientem aż do zdobywania poleceń od klientów.

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (7)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 187
Łukasz Chrzanowski | 2016-03-27
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1359
książek: 1
kuba | 2014-12-15
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 181
kasharos | 2014-12-07
książek: 643
Magda | 2014-03-02
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 175
saganlukasz | 2011-09-18
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 764
Femme | 2011-05-03
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd