Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II

Wydawnictwo: Onepress
5,86 (7 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
1
8
1
7
1
6
1
5
1
4
0
3
2
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788324600441
liczba stron
312
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Śmierć taniej, radosnej twórczości! Projektowanie spotów radiowych, telewizyjnych i reklamy zewnętrznej. Tworzenie i opracowywanie tekstów reklamowych. Ścieżka kariery w branży reklamowej Bohater spotu z ekranu telewizora pluje nam w twarz i mówi: Zrobiłem coś obrzydliwego. Nie lubicie tego, ale na zawsze to zapamiętacie! Owszem, zapamiętamy i nawet będziemy kupować dany produkt w...

Śmierć taniej, radosnej twórczości! Projektowanie spotów radiowych, telewizyjnych i reklamy zewnętrznej. Tworzenie i opracowywanie tekstów reklamowych. Ścieżka kariery w branży reklamowej Bohater spotu z ekranu telewizora pluje nam w twarz i mówi: Zrobiłem coś obrzydliwego. Nie lubicie tego, ale na zawsze to zapamiętacie! Owszem, zapamiętamy i nawet będziemy kupować dany produkt w sklepach&…, ale nie chcemy takich reklam. Nie znosimy reklam żałosnych, prostackich, głupawych, bezwartościowych i natrętnych. Żądamy reklam efektownych i przekonujących. Chcemy reklam, które zapamiętamy dlatego, że je polubimy. My, twórcy pracujący w agencjach reklamowych, jesteśmy zobowiązani wydawać na świat takie właśnie reklamy. Musimy dokarmiać nasze koncepcje weną i techniką oraz metodycznie przechodzić od zarysów do końcowych efektów. Ta książka to szkoła reklamy od kuchni. Jej autorem jest Luke Sullivan, laureat niezliczonych Oscarów branży reklamowej, należący do czołowej dziesiątki amerykańskich copywriterów. Sullivan podpowiada nam, jak odróżniać dobre koncepcje reklamowe od złych i raz na zawsze zakończyć erę bezsensownych spotów. Oto jego wskazania: szukanie w produkcie prawdy i budowanie wstępnej koncepcji, testowanie pomysłów -praca zespołowa i grupy focusowe, metodyczne i niemetodyczne obmyślanie sloganów, pokazywanie w reklamie emocji i drugiego dna, budowanie reklam rysunkowych, prowadzenie castingów i współpraca z reżyserem spotu, tworzenie reklamy radiowej i efektów dźwiękowych, najczęstsze błędy świeżo upieczonych copywriterów, rozmowa kwalifikacyjna i przetrwanie w agencji reklamowej.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 34
eukruk | 2012-07-22
Na półkach: Przeczytane

Najlepsza książka o copywritingu, jaką przeczytałem. Sullivan odkrywa warsztat bez zbędnej autoprocji. Polecam każdemu, kto wiąże przyszłość z reklamą.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Mischling czyli kundel

Autorką jest Amerykanka. Może lubię czepiać się szczegółów ... i zwróciłam uwagę na taki mały szczegół: z książki dowiedziałam się, że w warszawskim z...

zgłoś błąd zgłoś błąd