Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Hipnotyczny marketing

Wydawnictwo: Onepress
6,37 (30 ocen i 10 opinii) Zobacz oceny
10
1
9
5
8
3
7
7
6
4
5
5
4
2
3
1
2
1
1
1
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788324611935
liczba stron
248
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Wsad kolorowy do Twojej głowy Twórz strony internetowe działające jak bankomaty Zdobywaj rozgłos za darmo Podbijaj umysły klientów skandalicznymi pomysłami Pracuj wyobraźnią, a klienci będą Cię nosić na rękach! Machina sprzedaży i reklamy hojnie wynagradza pomysły fantazyjne i szokujące. Ta książka stanie się Twoją paletą hipnotycznych barw. Nauczy Cię malować słowem. Uwrażliwi na niuanse...

Wsad kolorowy do Twojej głowy Twórz strony internetowe działające jak bankomaty Zdobywaj rozgłos za darmo Podbijaj umysły klientów skandalicznymi pomysłami Pracuj wyobraźnią, a klienci będą Cię nosić na rękach! Machina sprzedaży i reklamy hojnie wynagradza pomysły fantazyjne i szokujące. Ta książka stanie się Twoją paletą hipnotycznych barw. Nauczy Cię malować słowem. Uwrażliwi na niuanse składające się w genialną całość. Da Ci moc tworzenia reklamowych dzieł sztuki. Znajdzie

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (89)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 541
Joanna Bożek | 2010-03-29
Na półkach: Przeczytane, 2010
Przeczytana: 29 marca 2010

Fantastyczna książka po przeczytaniu której, nie nadążysz z zapisaniem swoich pomysłów które pomogą ci osiągnąć sukces marketingowy. Szczerze polecam.

książek: 196
Cytrynka | 2013-10-04
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 04 października 2013

„Hipnotyczny Marketing” tytuł książki i hasło, której się niej pojawia niezliczoną ilość razy. W skutek czego ciężko się czyta książkę odnosząc wrażenie, że czyta się ciągle to samo. Autor używa wielkich słów ”to Cię zszokuje”, „ Teraz uważaj co przeczytasz” a tak naprawdę nic się nie dzieje. Jak dla mnie książka jest jedna wielką reklamą i nie wnosi nic nadzwyczajnego. Rady, które może wykorzystać przysłowiowy „ Kowalski” można policzyć na palach jednej ręki.

Autor gdyby dawał przykłady bardziej przyziemne ( znane zwykłej szare osobie) łatwiej byłoby zrozumieć jego ideę. Do mnie książka nie przemawia.

Plus za okładkę oraz szatę graficzną książki.

książek: 520
Karolina Sikora | 2012-07-03
Na półkach: Przeczytane, Posiadam, 2012
Przeczytana: 03 lipca 2012

Tak kiepskiej książki dotyczącej marketingu nieczytałam dawno. Spokojnie wszystko co ważne dałoby się umieścić na jednej stronie a przypuszczam że i to za dużo. Jak napisać tytuł maila czy skonstruować wizytówkę to trochę za mało aby swój pomysł nazwać hipnotycznym. Nie widzę tu ani hipnotyzmu, ani kreatywności ani marketingu.

książek: 35
Magda Spyra | 2013-04-07
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: wrzesień 2012

Autor napisał książkę nie wysilając się za bardzo, po prostu spisując swoje historie i metody. Zrobił to nad wyraz skutecznie. Książkę w 50% można odnieść na rynek polski, ale jednak większość przykładów sprawdza się lepiej w USA.
Miejmy nadzieję, że rynek zakupów internetowych będzie się w Polsce nadal rozwijał i będzie można zastosować sporo z książki J.V.

książek: 18
DarekJ | 2016-01-09
Na półkach: Posiadam, Przeczytane
Przeczytana: 09 marca 2013

Dużo amerykańskiego bełkotu o energii i wierze w siebie

książek: 138
Józef Śliwiński | 2011-06-06
Na półkach: Przeczytane

Najpopularniejszy mistyk świata, król współczesnych szarlatanów robiąc nas w konia pokazuje jak robić w konia innych.
Kto czyta książkę Vitale nie może zaprzeczył jego skuteczności Kupił, czyta, techniki działają. Jeśli nawet ją ukradł, to i tak zaciekawiła go, skoro czyta. A to zaciekawienie jest jedną z kluczowych tajników Vitale.
W przeszło 200 stronicowej książce z której 2/3 to oferty handlowe jemu podobnych i przepisy z innych książek Vitale naucza jak będąc szczerym, natchnionym i przepełnionym miłością kosić hajs.
Cokolwiek nie mówić o ludziach robiących pieniądze na nauczania innych robienia pieniędzy, książka Vitale wzbogaca. Polecam ludziom, którzy potrafią się zdystansować na tyle, by przecedzić słowa przez sit. Książka nie dla łatwowiernych, ci mogliby po przeczytaniu wejść na wszystkie z dziesiątek kryptoreklam zamieszczonych w środku i wyzbyć się ostatnich oszczędności ;)

książek: 186
Łukasz Chrzanowski | 2012-11-04
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Polecam wszystkim praktyką biznesowym. Jest to jedna z tych pozycji, która należy przeczytać. Wiedzę wdrążyć w życie. Marketing jest wojną na percepcje nie na cechy produktów.


http://wojownikpokoju.pl/pl/blog/

książek: 0
| 2011-06-03
Na półkach: Przeczytane, Ulubione, Posiadam

Polecam każdemu, kto chce działać w biznesie, w szczególności w e-biznesie.

książek: 44
beetlejuice | 2011-06-01
Na półkach: Przeczytane

Lekko się czyta, rozbudza wyobraźnię i chęci do działania. Polecam ;)

książek: 191
zobacz kolejne z 79 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd