Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Marketing usług hotelarskich

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
6,5 (2 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
1
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
1
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8320814324
liczba stron
313
kategoria
biznes, finanse
język
polski

W drugim, zmienionym wydaniu MARKETINGU USŁUG HOTELARSKICH Autor uwzględnił wszystkie wymienione zmiany, tj. uproszczone zasady przyjazdu do Polski, ucywilizowane relacje pieniężne, zwiększona liczba hoteli, traktując usługę hotelarską jako produkt w znaczeniu marketingowym.

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (6)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 1
AliaksandraLoika | 2016-06-05
Na półkach: Przeczytane
książek: 581
Ayesha | 2011-09-04
Na półkach: Przeczytane
książek: 8878
Chaoticreader | 2016-04-13
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 426
caroline | 2013-08-23
Na półkach: Przeczytane
książek: 1
madzix888 | 2013-07-17
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 417
AsiK | 2011-05-29
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 29 maja 2011
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd