Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja

Wydawnictwo: Słowa i Myśli
5,6 (5 ocen i 3 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
2
6
1
5
0
4
2
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788363566555
liczba stron
208
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
SłowaiMyśli

Wbrew skojarzeniem jakie mogą nasuwać się myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla nas klientów. Przeciwnie dobór odpowiednich narzędzi będzie wymagała od nas, marketerów dużo większego zaangażowania. Personalizacja, to jeden z najważniejszych trendów w komunikacji marketingowej...

Wbrew skojarzeniem jakie mogą nasuwać się myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla nas klientów. Przeciwnie dobór odpowiednich narzędzi będzie wymagała od nas, marketerów dużo większego zaangażowania. Personalizacja, to jeden z najważniejszych trendów w komunikacji marketingowej najbliższych lat. To pojedynczy człowiek a nie grupa będzie celem komunikatów reklamowych. Marka będzie musiała odpowiadać na konkretne oczekiwania i potrzeby klienta tu i teraz.

Jednak jak dotrzeć z przekazem reklamowym indywidualnie do każdego klienta? Zarówno autora jak i jego rozmówcy są zgodni - w 2030 roku największy udział w komunikacji marketingowej będzie stanowił digital. Mobile marketing, big data, model programmatic, internet rzeczy czy rozszerzona rzeczywistość - które z tych narzędzi będą najbardziej rozwojowe, a które staną się tylko chwilową modą? Nie znajdziesz tu prostego przepisu, który w skali 1:1 da się przełożyć na marketingowy sukces Twojej marki, ale szereg inspiracji, które mogą Cię przygotować do funkcjonowania w epoce 3.0, czyli czasie ciągłej i dynamicznej zmiany.

Książka podzielona została na dwie części. W pierwszej z autor opisuje aktualne trendy w marketingu m.in.: content marketing, wideo, wyszukiwarki (SEO i SEM), mobile, big data. Natomiast druga część to rozmowy z wybitnymi przedstawicielami polskiej reklamy i public relations, z których wyłania się pełny obraz trendów, które zmienią komunikację marketingową w latach 2016-2030.

Swoją wizję przyszłości zdradzają dla Ciebie Czytelniku:
- Jakub Bierzyński
- Sebastian Hejnowski
- Paweł Kastory
- Norbert Ofmański
- Włodzimierz Schmidt
- Marek Staniszewski
- Paweł Trochimiuk
- Tadeusz Żórawski.

 

źródło opisu: www.slowaimysli.pl

źródło okładki: www.slowaimysli.pl

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (3)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 226
Łukasz Czechowski | 2018-12-26
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 24 grudnia 2018

Raczej nic odkrywczego, zaskakującego, intrygującego tutaj nie ma. Może te trzy lata temu tak, teraz - raczej nie warto czytać.

książek: 242
Klaudia Raczek | 2016-08-23
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 23 sierpnia 2016

Największą zaletą tej książki jest jej druga część, czyli wywiady z ekspertami.

Ogromną jej wadą, która tak naprawdę może zniechęcić zupełnie i skłonić do odłożenia na półkę, jest przegadana pierwsza połowa. Lanie wody, mnóstwo ogólników, a to, co mnie najbardziej irytowało, to przerośnięte ego autora, wylewające się z co drugiego zdania.

Ktoś, kto kupuje tę książkę, na pewno nie robi tego z chęci głębszego poznania postaci "autora". To nie jest żaden klasyk literatury, żeby z wypiekami na twarzy czytać o całym procesie twórczym i dylematach "pisarza".

książek: 788
Paulaaaa | 2016-07-22
Przeczytana: 27 czerwca 2016

https://wredotek.pl/komunikacja-marketingowa-2030-robert-stepowski/

"Dzisiaj napiszę Wam kilka słów na temat ciekawej pozycji wydawnictwa Słowa i Myśli, którą miałam przyjemność niedawno przeczytać. Komunikacja Marketingowa 2030 autorstwa Roberta Stępowskiego to próba odpowiedzi na pytanie jak będzie wyglądała komunikacja marketingowa w roku 2030. Odpowiedź okazuje się jednak niełatwym zadaniem, bo ciężko jednoznacznie wskazać, jak bardzo zmienią się nasze realia w przeciągu 14 kolejnych lat."

[...]

Komunikacja marketingowa 2030 to świetna książka regulująca podstawowe definicje i trendy, które już zaczynają być aktualne. To także świetna książka, która pokazuje, co w najbliższym czasie będzie modne, popularne i na czym specjaliści powinni skupić swoją uwagę. [...]

Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd