Komunikacja religijna i media

Wydawnictwo: Petrus
10 (1 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
1
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788377202821
liczba stron
256
język
polski
dodał
bobr

Ewangelia i media: sojusz czy rywalizacja? Takie oto pytanie stawia autor książki Komunikacja religijna i media. Media są godnym zachwytu darem Boga, ale nie są najważniejszym kanałem przekazu Ewangelii. Najważniejszym medium przekazu Ewangelii jest konkretny, żywy człowiek, który uwierzył całym sobą w Jezusa. To człowiek jest przedłużeniem Ewangelii w przestrzeni i w czasie, tak jak media są...

Ewangelia i media: sojusz czy rywalizacja? Takie oto pytanie stawia autor książki Komunikacja religijna i media. Media są godnym zachwytu darem Boga, ale nie są najważniejszym kanałem przekazu Ewangelii. Najważniejszym medium przekazu Ewangelii jest konkretny, żywy człowiek, który uwierzył całym sobą w Jezusa. To człowiek jest przedłużeniem Ewangelii w przestrzeni i w czasie, tak jak media są przedłużeniem człowieka.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (1)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 1
bobr | 2016-05-07
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 07 maja 2016

Książka, owszem naukowa, ale czyta się ją jednym tchem. Autor, erudyta, zaciekawia nie tylko stylem, językiem, ale i wątkami, jakie podejmuje. Po raz pierwszy podjęto się opracowania zagadnienia komunikacji religijnej. Z ogromną lekkością Autor mierzy się z trudnymi tematami. A do tego typu należy niewątpliwie pytanie: Ewangelia i media: sojusz czy rywalizacja? Bardzo często - zauważam - szybko odpowiada się, że jest "między nimi" sojusz, że media są idealnym narzędziem głoszenia słowa Bożego. Panuje nawet - można powiedzieć - moda w Kościele na korzystanie z coraz to nowych technik komunikacyjnych, mediów itd. I to Autor w książce pochwala, nie neguje roli i znaczenia mediów. W odniesieniu jednak do głoszenia słowa Bożego i korzystania z mediów w tym zakresie patrzy jednak trzeźwo, spokojnie. Broni bardzo mocno komunikacji bezpośredniej - na żywo. W spotkaniu - w spotkaniu z tym, który jest świadkiem, który uwierzył w Jezusa - odbywa się "bardziej skuteczne" głoszenie...

Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd