Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw

Wydawnictwo: Onepress
6,58 (12 ocen i 4 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
1
8
1
7
5
6
4
5
0
4
0
3
1
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788328320352
liczba stron
192
słowa kluczowe
firma, social media, marketing
kategoria
poradniki
język
polski
dodał
Adam

Dzień dobry! Co u Ciebie słychać? Media społecznościowe mają się do tych tradycyjnych jak małe firmy do wielkich korporacji. Facebook, Twitter, Instagram — to narzędzia szybkie, bezpośrednie i pozbawione zadęcia. Twoja firma też taka jest, prawda? Może nie pracują dla Ciebie rzesze ludzi. Może Twoje biuro nie przypomina realizacji marzenia architekta. Może nie dysponujesz milionowym budżetem...

Dzień dobry! Co u Ciebie słychać?
Media społecznościowe mają się do tych tradycyjnych jak małe firmy do wielkich korporacji. Facebook, Twitter, Instagram — to narzędzia szybkie, bezpośrednie i pozbawione zadęcia. Twoja firma też taka jest, prawda? Może nie pracują dla Ciebie rzesze ludzi. Może Twoje biuro nie przypomina realizacji marzenia architekta. Może nie dysponujesz milionowym budżetem na reklamę... Ale masz jedną, zasadniczą przewagę nad wielką korporacją, w której cieniu cichutko rozwijasz swój biznes — jesteś elastyczny! Nowe pomysły wdrażasz zaraz po tym, jak pojawią się w Twojej głowie. Nie musisz ich z nikim konsultować. Gdy przychodzi do Ciebie klient, na bieżąco decydujesz, czy poczęstować go herbatą, dać mu rabat, czy dorzucić gratis.

Jesteś blisko. Blisko biznesu, rynku, ludzi. Powiedz im o tym! Najlepiej w mediach, które do Ciebie pasują. Na Twitterze i Facebooku. Pokaż im to zdjęciami umieszczonymi na Pintereście i Instagramie. Zaproś ich do wirtualnego spotkania filmem umieszczonym na YouTube. Na pewno nie wydasz na tę działalność fortuny, bo tu liczą się Twój czas i zaangażowanie, nie pieniądze. Tylko... skoro to takie fantastyczne kanały, dlaczego tak niewiele firm umiejętnie z nich korzysta? Liczne firmy są w nich obecne, ale nie znają ich możliwości. Nie mają pojęcia, jak spektakularne efekty mogą uzyskać, jeśli tylko okiełznają ich moc.
Bądź sprytniejszy od innych. Poznaj mechanizmy rządzące światem mediów społecznościowych i zmuś je do tego, by dla Ciebie pracowały!

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 96
mischczu | 2017-01-24
Na półkach: Przeczytane, Posiadam, 2017
Przeczytana: 22 stycznia 2017

Social media to temat na czasie, bardzo interesujący i chwytliwy.
Można spotkać wielu specjalistów oraz "specjalistów" z tej branży.
Sam chciałem zwiększyć swoją wiedzę z tego zakresu, dlatego sięgnąłem po tę pozycję.
Książka zaczyna się klasycznym rysem historycznym i porównaniem do marketingu w starych mediach.
Kolejny rozdział uważam za najbardziej wartościowy, ponieważ uświadamia, że monitoring działań marketingowych jest kwestią bardzo istotną. Tutaj po raz pierwszy uzyskujemy opis dostępnych narzędzi wraz z ich porównaniem. Takie opisy ciągną się przez dłuższą część ksiązki i zawierają charakterystykę poszczególnych platform społecznościowych.
Autor wielokrotnie zwraca uwagę na fakt, że działania marketingowe, jakie by nie były, muszą być spójne i konsekwetne. Platforma i sposób komunikacji jest drugorzędny, nawet najlepsze opanowanie platformy nie przyniesie sukcesu, gdy przekaz będzie chaotyczny lub nachalny.
Książka zmusza do przemyślenia strategii marketingowej oraz własnego wizeruneku lub wizerunku własnej marki/firmy.
Każda książka zmuszająca do myślenia jest godna polecenia.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Naturalista

Sama jestem zdziwiona, że daję tak wysoką ocenę, ponieważ książka zaczyna się dość niepozornie i wiele pomysłów głównego bohatera wydaje się bardzo wy...

zgłoś błąd zgłoś błąd