Psychologia sprzedaży – droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy

Wydawnictwo: Helion
5,85 (84 ocen i 15 opinii) Zobacz oceny
10
3
9
2
8
5
7
22
6
24
5
11
4
7
3
5
2
2
1
3
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788328313507
liczba stron
208
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
ToRn

Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie nawzajem oferty na abstrakcyjny produkt jakim jest świetlana przyszłość. Nauczyciel sprzedaje wiedzę uczniom i jeśli zrobi to dobrze, rozkocha ich w przedmiocie i przyczyni się do wyboru ścieżki...

Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie nawzajem oferty na abstrakcyjny produkt jakim jest świetlana przyszłość. Nauczyciel sprzedaje wiedzę uczniom i jeśli zrobi to dobrze, rozkocha ich w przedmiocie i przyczyni się do wyboru ścieżki życiowej. Każdy potencjalny kandydat o pracę sprzedaje szefowi historię o tym, jak zmieni jego firmę, podobnie jak mężczyzna sprzedaje kobiecie, że ta decydując się na związek z nim, będzie szczęśliwa. Sprzedaż jest wszędzie, a rynek matrymonialny, gospodarczy, intelektualny, emocjonalny czy rodzinny nie różnią się od siebie fundamentami, bo każdy z nich opiera się na interakcji między dwoma podmiotami, z których jeden ma ofertę wartości dla drugiego.

Mateusz Grzesiak na bazie praktycznej psychologicznej wiedzy, latach własnych międzynarodowych doświadczeń sprzedażowych i obserwacji najskuteczniejszych specjalistów od handlu opracował uniwersalny model sprzedaży: MasterSales. Jego pierwsza część, czyli Inner Game, tłumaczy zasady budowania pierwszego wizerunku oraz używania języka ciała w celu zrobienia jak najlepszego wrażenia. Druga część – Relations Game – uczy technik służących do budowania relacji i zaufania, a także określania jego potrzeb. Część trzecia to Sales Game — bezpośrednio dotyczące narzędzi zamykających sprzedaż produktu bądź usługi. Każde z tych narzędzi jest tak opisane i zaprezentowane, by nadawało się od razu do zastosowania zarówno przez rasowego handlowca, jak i osoby z innych branż, świadome, że sprzedaż jest jedną z najważniejszych umiejętności życiowych.

 

źródło opisu: http://helion.pl/ksiazki/psychologia-sprzedazy-dro...(?)

źródło okładki: http://helion.pl/ksiazki/psychologia-sprzedazy-dro...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (219)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 460
Cezar Kolcz | 2018-06-15
Przeczytana: 15 czerwca 2018

Książki Pana Grzesiaka mają w sobie coś czego nie mają inne książki tego typu - wiedzę, przykłady i sens. Jedyne czego nie mają to pustych tekstów. Książka skierowana jest głównie do sprzedawców. Pokazuje jak skutecznie rozmawiać z klientem aby doszło do zakupu. Ale kim jest w dzisiejszych czasach sprzedawca? To każdy z nas - nawet lekarz, dietetyk czy architekt - każdy z nas "sprzedaje się" i swoje usługi. Książka jest napisana zwięźle i na temat. Nie mam nic do dodania. Pan Mateusz zmienił moje życie samym "Alpha Human" oraz "Alpha Male" i za to będę temu Panu wdzięczny do końca życia. Pozdrawiam i serdecznie polecam

książek: 382
Giovanna | 2018-01-29
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 29 stycznia 2018

7/10 - podzieliłabym tę książkę na dwie części, bo mam mieszane odczucia. Pierwsza to taka, która na siłę chce i za wszelką cenę sprzedać nawet trochę sztuczna.
Druga to taka z ciekawymi, dobrymi radami, których faktycznie często brakuje, a sami nie jesteśmy w stanie do nich dotrzeć i Mateusz je nam uświadamia w ciekawy sposób.
Zdecydowanie druga część mojej opinii przewyższa pierwszą, ale mimo wszystko jest i nie da się jej pominąć.
Miałam okazję być na jednym wystąpieniu Mateusza i jako osobowość bardzo mnie przekonał do siebie dlatego też sięgnęłam po książkę i myślę, że to nie będzie pierwsza i ostatnia.

książek: 546
Olaf | 2016-05-25
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 25 maja 2016

Sprawczość, niezależność i pieniądze, czyli tak wciskaj kit, żebyś sam uwierzył, że mówisz prawdę. Przeraża mnie taka retoryka. Książka jest amoralna całkowicie. Główny przesłanie brzmi: "naucz się udawać, a zyskasz wiele". Niby handel podany jest tu jako główny sposób formowania społeczeństwa i takie tam łzawe gatki o czynieniu świata bardziej ludzki, ale w książce autor sam uzasadnia, że klienta trzeba troszkę urobić, żeby produkt się sprzedał.... Hellloooł? Kurde koleś samobója strzela? Piszę książkę, którą sprzedaje z instrukcją obsługi w jakiego durnia trzeba przekształcić nabywcę produktu (czytaj tu czytelnika chociażby, który uwierzył w te kołczingowe dyrdymały)? Zbyt ciężka i obślizgła rozkimina. Mieszanka nie strawna i w praktyce obrzydliwa.

książek: 129
Silesius1948 | 2017-04-02

Wiedza na temat sprzedaży jak z lat 90. Uścisk dłoni jako kluczowy element budowania relacji z klientem. Liczyłem na wiele, dostałem niestety bezwartościowy poradnik.

książek: 9
MateuszKiszlo | 2016-07-17
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 17 lipca 2016

CAŁA OPINIA: http://www.jakzarabiacpieniadze.com.pl/2016/05/ksiazki-o-rozwoju-osobistym-cz2.html

ta książka to taka podstawa podstaw, jedna z dobrych pozycji dla kogoś, kto jest już przekonany do sprzedaży (bo najlepszym wyborem, by się do tej branży przekonać jest "Jak przetrwać i odnieść sukces" Franka Bettgera). Autor opowiada o wszystkim: od mowy ciała i sposobu ubierania się, po budowanie relacji i sprzedaż. W każdym z działów podaje mnóstwo przykładów i nie ma tu miejsca na typowo amerykańskie rozciąganie treści. Polecam wszystkim sprzedawcom, niezależnie od stażu.

książek: 132
Adrian Stec | 2017-02-14

Kupiłem tą książkę i myślałem, że to był dobry wybór - szczerze?
-Nie był to dobry wybór.
Po przeczytaniu ok 50 stron, już dalej mi się nawet czytać nie chciało, nic specjalnego w tej książce nie ma, moim odczuciem jest przesycona wciskaniem kitu i manipulacją, a wiele z tej wiedzy co jest w tej książce, jest w dużo lepszych książkach i lepiej napisanych.
Jeśli myślisz nad zakupem - to lepiej to dobrze przemyśl.
Książka dla totalnych lajków, ciężko się ją czyta komuś kto już jest w temacie..

książek: 53
Łukasz Bartkowski | 2018-08-10
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 10 sierpnia 2018

To moja pierwsza książka z tej tematyki, więc nie mam porównania i trudno mi ją rzetelnie ocenić. Ja osobiście znalazłem w niej mnóstwo informacji potrzebnych mi do mojego zawodu, więc w moim przypadku spisała się na medal. Uważam, że informacje wyciągnięte z książki przydadzą się nie tylko sprzedawcom czy handlowcom, ale można je przełożyć na wiele aspektów z naszego życia.

książek: 23
Przemek | 2016-06-19
Na półkach: Przeczytane

Trzy razy "B": bezbarwna, bylejaka, banalna. Ciekawych może jest 5 stron, reszta to popłuczyny po B. Tracy. Pytanie czy dla szklanki mleka warto kupować krowę?

książek: 56
pati17053 | 2018-10-17
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 17 października 2018

wiele sie mozna z niej nauczyc. Nawet ta sprzedaz moze sie przydac na przyszłej rozmowie kwalifikacyjnej.

książek: 377
Michał Bagiński | 2018-02-26
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Takiej tandety dawno nie czytałem. Dr Grzesiak powinien pamiętać, że tytuł naukowy do czegoś zobowiązuje. A tutaj pusto :(

zobacz kolejne z 209 
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd